خبرهای داغ:
پیام تبریک سردار خرم به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور؛

آزادگان سند عزت و پرچم برافراشته ایستادگی ملت ایران هستند

سردار خرم؛ فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان را به کشورمان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۲۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام تبریک سردار عابدین خرم به مناسب سالروز ورود آزادگان آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ
در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و پر افتخار انقلاب اسلامی۲۶ مرداد، روز بازگشت سرافرازانه آزادگان عزیز به میهن اسلامی، روزی بیادماندنی و درخشان بر صفحات زرین انقلاب اسلامی است.
این روز یاد آور بازگشت پیروزمندانه غیور مردانی است که به عشق امام و مردم، دوران مشقت بار سالها اسارتِ پر از زجر و شکنجه را سپری نموده و به مام میهن بازگشتند. دورانی که به حق می توان آن را تاریخ پایداری، مقاومت و الگوی آزادگان جهان دانست.
آزادگان سند عزت و پرچم برافراشته ایستادگی یک ملت رشید و عزیز اند. ایشان در برابر سخت‌ترین ناملایمات ایستادگی کردند و دست از آرمان والای خود برنداشتند.
در این فرصت ارزشمند، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشته و بر همت استوار این مردانِ مرد و خانواده های ایثارگر آنها درود می فرستم بخصوص به آزادگان سرافراز آذربایجان قهرمان و تبریز غیور.
همچنین این روز فراموش نشدنی را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)و امت حزب الله و آزادگان سرافراز به ویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت تبریک عرض می کنم.
سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم
فرمانده سپاه عاشورا

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها