با اتمام یک روزه هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل سپاه کربلا از سراسر شهرستانهای استان مازندران، نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۲۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد پاسدار علی ابراهیمی گتابی، مدیر روابط عمومی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج ضمن ااره به خبر یاد شده، عمده هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را تشویق و ترغیب بیشتر خواهران شاغل در حفظ و درک مفاهیم قرآنی برای کاربردی نمودن آن در جامعه و خانواده بیان کرد.

مدیر روابط عمومی سپاه کربلا ضمن اشاره به ارتقاء سطح کیفیو کمی هفدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه خواهران این سپاه، حضور و مشارکت قریب به 70 حافظ و پژوهشگر علوم قرآنی نخبه  استان در این مسابقه را گواه  بر آن دانست و اظهار داشت: با همت  امور قرآنی تبلیغات سپاه و همچنین رابط فرهنگی خواهران سپاه کربلا، این دوره از مسابقات  طی روز چهارشنبه با حضور خواهران قرآنی در امامزاده ابراهیم(ع)  آمل برگزار گردید.

ابراهیمی گتابی افزود: این دوره مسابقات در  رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ (ده، پنج و سه جزء )و مفاهیم قرآن کریم  با حضور داوران شاخص قرآنی استان مازندران برگزار و در نهایت نفرات اول تا سوم هر رشته مشخص شدند.

وی یادآور شد: در تحقیق خواهران رقیه فضلی از ستاد سپاه کربلا، مریم منزه از قائمشهر و سیده زهرا نجبایی از عباس آباد اول تا سوم شدند و در ترتیل، راضیه قربانی از بهشهر، لیلا جانبازی از ساری و زهرا پور چالی از فرودگاه به مقام های اول تا سوم رسیدند.

این مسئول در سپاه کربلا ادامه داد: در بخش مفاهیم قرآنی، خواهران صدیقه مهدی پور از بابلسر، سمیه خالق زاده ازبابل و رقیه خزایی از نوشهر  و همچنین در  رشته حفظ 10، 5 و 3 جزء قرآن کریم به ترتیب خواهران زینب شعبانی ، محبوبه زرین نیا  هر دو از بابل و سمیه واردی از فرودگاه ساری هریک در جزء های خود به مقام اول دست یافتند.

ابراهیمی گتابی عنوان کرد:  در پایان این دوره نفرات اول تا سوم  مسابقه از هدایا و لوح یادبود برخودار شده و تنها نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری قرآن ویژه خواهران شاغل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها