خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار ضمن گرامیداشت یاد شهید رسانه شهید «صارمی» خطاب به خبرنگاران گفت: شما وارث خون این شهدا هستید و باید با هجمه‌های دشمنان مقابله کنید.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۴۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

خبرنگاران وارث خون شهدای رسانه هستند/ امروز به تفکرات و اندیشه خبرنگاران نیاز استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدجواد حسینی شاخص در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سپاه و بسیج شهرستان بهار با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه اظهار داشت: خبرنگاران کار سختی دارند چراکه در بحث رسانه و فرهنگی کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن عرصه را تنگ کرده است، گفت: زمانی که دشمن 250 شبکه ماهواره‌ای را مدیریت و شبکه‌های اجتماعی را به خوبی هدایت می‌کند به گونه‌ای که در فتنه‌ها بسیار تأثیرگذار بوده نشان از اهمیت بحث رسانه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: دشمن وقتی دید در عرصه نظامی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد از عرصه روانی و اقتصادی کار را دنبال می‌کند و ترامپ را روی کار می‌آورد که کارشناس و خبره اقتصادی است و از سوی دیگر جنگ روانی را راه می‌اندازد که از پشتیبانی مالی و اعتباری خوبی نیز برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه جبهه بسیار سنگینی از طرف دشمن علیه ما برخط شده است، ابراز داشت: این امر وظیفه اصحاب رسانه را سنگین‌تر می‌کند.

حسینی شاخص یادآور شد: از ابتدای انقلاب تاکنون مشکلات بسیاری داشتیم که به برکت ائمه اطهار(ع) و مقام معظم رهبری همه را پشت سر گذاشتیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهید رسانه شهید «صارمی» خطاب به خبرنگاران گفت: شما وارث خون این شهدا هستید و باید با هجمه‌های دشمنان مقابله کنید.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: امروز به تفکرات و اندیشه شما واقعاً نیاز است، زمانی که آنها باورها و اعتقادات ما را نشانه رفته‌اند ما نیز باید با این امر مقابله کنیم.

وی با اشاره به عملکرد سپاه و بسیج و ضمن تقدیر از خبرنگاران در راستای انعکاس آنها ادامه داد: در اردوهای جهادی و در راستای محرومیت‌زدایی کارهای عظیمی در شهرستان صورت می‌گیرد که اصحاب رسانه باید در انعکاس آن فعال‌تر باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات