جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان:

خبرگزاری مهر باروحیه انقلابی تحلیل خوبی را به مردم ارائه می دهد

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان خبرگزاری مهر را رسانه‌ای پویا عنوان کرد و گفت: خبرگزاری مهر در استان موفق عمل کرده و باروحیه انقلابی و جهادی تحلیل خوبی را به مردم ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۵۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری مهر در زنجان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید تحلیل‌های درستی را از مسائل به جامعه ارائه دهند، ادامه داد: باید تمام خبرگزاری‌ها تحلیل‌های درستی از جامعه داشته باشند تا یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد نشود  و ما نباید از تحریم‌ها بترسیم و باید از تحلیل نادرست بترسیم.

طهماسبی با بیان اینکه خبرگزاری مهر همواره  در پوشش برنامه‌های سپاه حضور تأثیرگذار داشته است، افزود: خبرگزاری مهر در انعکاس خبرهای این نهاد بسیار فعال است و همانند سایر بخش‌ها عملکرد خوبی در این زمینه داشته است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج)زنجان با تاکید بر اینکه رعایت انصاف در انعکاس اخبار همواره باید مورد توجه و تاکید جدی باشد، گفت: خبرگزاری مهر خبرگزاری منصفی است و در انعکاس اخبار و  گزارش ها در حوزه‌های مختلف دقیق عمل کره است.

طهماسبی با بیان اینکه رسانه‌ها با تحلیل‌های کارشناسی و دقیق مانع از برداشت‌های مغرضانه و ناصواب در عرصه‌های شوند، افزود: این رسانه تحلیل‌های خوبی از شرایط جامعه دارد و تاکنون هم موفق عمل کرده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج)زنجان تصریح کرد:  رسانه های باید تحلیل‌های درست را از زبان بزرگان و دلسوزان انقلاب انتشار و منعکس بکند و با همدلی و تلاش است که می توان از سختی ها عبور کنیم.

طهماسبی با تاکید بر اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است، گفت: همه تحرکات دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ولی این انقلاب اسلامی پشتوانه معنوی عظیمی دارد و برای عبور از این سختی‌ها باید تلاش جهادی و فکر جهادی بکنیم تا از مشکلات رها شویم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار