مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج)گفت: تشابه سازی بین دوران دفاع مقدس و حال حاضر توسط خبرگزاری‌ها انجام شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۵۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت‌الاسلام علی متین به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری مهر در زنجان، تاکید کرد: رسانه‌ها کارکرد خوبی در جامعه دارند و بهاء دادن به‌روز خبرنگار بهاء دادن به آگاهی جامعه است.

وی اظهار کرد: خبر و اطلاع رسانی به جامعه مساوی آگاهی دادن به جامعه است و در این میان خبرگزاری مهر کارکرد خوبی تاکنون در استان زنجان داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج)با بیان اینکه خبرنگار باید انتخاب کند چه خبرهایی برای جامعه داده شود تا آن جامعه در مسیر خاص حرکت کند، افزود: در این میان رسانه‌ها و خبرگزاری مهر باید بتوانند روحیه امید و آینده روشنی را از این انقلاب اسلامی ترسیم کنند و خوشبختانه تاکنون هم توانسته به هدف ایده آل دست پیدا کنند.

متین با تاکید بر اینکه تشابه سازی بین دوران دفاع مقدس و حال حاضر توسط خبرگزاری‌ها انجام شود، افزود: در دوران دفاع مقدس با وجود کمبود تجهیزات نظامی، ملت بزرگ ایران در مقابل دشمن بعثی و حامیانش توانست با اقتدار و عزت بایستاد.

وی با یادآوری اینکه دشمن، جنگ تحمیلی هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کرد تا نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد، گفت: داشتن روحیه استکبارستیزی و وحدت و انسجام بین مردم باعث پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج)بابیان اینکه اقتصادی فراگیر برعلیه ما انجام‌شده است، افزود: رسانه باید روح امید و آینده روشن را در جامعه تقویت کنند و منویات رهبری را در جامعه به خوبی تبیین و عملیاتی شود.

متین با بیان اینکه امریکا و هم‌پیمانانش با ابزار جنگ اقتصادی وارد صحنه شده‌اند، گفت: در حال حاضر نه تنها ایران بلکه  کشور  همسایه ترکیه نیز دچار جنگ اقتصادی با امریکا شده است. تحریم  ها بر ما و ترکیه اعمال می‌شود و ارزش پول ترکیه هم همانند ایران پایین آمده است. 

وی افزود: باید این جنگ اقتصادی تحلیل شود چراکه این مشکلات در جامعه به تحریم برنمی‌گردد و به سوء مدیریت دولت و مسئولین ربط دارد و دولت باید پوست‌اندازی کند.

متین تاکید کرد: رسانه‌ها بااینکه تصمیم‌گیرنده نیستند ولی در تصمیم سازی نقش دارند و مسئولین می‌توانند با استفاده از اطلاعات رسانه‌ها تحلیل درستی از وضعیت جامعه داشته باشند.

 

ارسال نظرات