خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)

برنامه «یادگار کربلا» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «یادگار کربلا» از این رسانه به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۵۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
برنامه «یادگار کربلا» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیداحمد محمودی با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف ویژه سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار کرد: برنامه غریب مدینه به این مناسبت تولید شده که ۲۷ مرداد امسال مصادف با شب شهادت این امام بزرگوار از ساعت ۲۱:۲۵ تا ۲۳ از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سید ابوالقاسم غضنفری به عنوان تهیه‌کننده، مهدی مهدوی راد به عنوان مجری و حجت‌الاسلام علی نصیری به عنوان کارشناس برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به محور‌های موضوعی برنامه غریب مدینه گفت: بخشی از این برنامه به مقابله امام با انحرافات و فرقه‌های انحرافی اختصاص پیدا کرده و در بخشی دیگر به مقابله امام با دستگاه حاکمیت می‌پردازد.

وی مقابله امام با مرجئه، خوارج و غالیان، نحوه تقابل امام با حاکمان جائر و حفظ شیعیان در زمان حاکمیت طاغوت را از محور‌های جزئی این برنامه ذکر کرد.

محمودی از تولید ویژه برنامه یادگار کربلا خبر داد و افزود: این برنامه روز یکشنبه ۲۸ مرداد امسال از ساعت ۸:۴۰ تا ۱۰ پخش می‌شود که محمد حسین پور به عنوان تهیه کننده، سید حمید حسینی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام محمود اباذری به عنوان کارشناس این برنامه است.

وی با بیان اینکه این برنامه نگاهی گذرا به زندگی حضرت دارد گفت: توجه به غربت قبرستان بقیع از جمله محور‌های این برنامه است و همچنین کارشناس برنامه به علت اینکه امام وصیت کردند ۱۰ سال در منا برای ایشان عزاداری شود نیز می‌پردازد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار