خبرهای داغ:
همایش «معلم، بصیرت و استکبارستیزی» با حضور سردار طلایی نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۶۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

همایش «معلم، بصیرت و استکبارستیزی» در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش بزرگ «معلم انقلابی و استکبارستیزی» امروز با حضور سردار طلایی‌نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع،  نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین سپاه انصارالحسین(ع)، مسئولین سازمان بسیج فرهنگیان، مسئولین اداره کل آموزش و پرورش و فرهنگیان بسیجی در خانه معلم همدان برگزار شد.

این همایش به همت سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) در راستای استکبارستیزی و بصیرت‌افزایی در جامعه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد ملایی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با تشریح اهداف برگزاری همایش بر عدم سازش و مذاکره با آمریکا و استکبار جهانی تاکید کرد.

در ادامه داود محمدپور مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان استقلال طلبی و هویت‌خواهی را از آرمان‌های بلند ملت بزرگ ایران دانست و به ضرورت حفظ روحیه استکبارستیزی در جامعه تاکید کرد.

همچنین در این مراسم امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد و سازش نیست بر برخورد قاطع با تیم اقتصادی کشور و استیضاح آنها تاکید کرد.

سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) نیز در این مراسم نیاز امروز جامعه اسلامی را تربیت فرزند انقلابی دانست و بر نقش معلم انقلابی در این راستا اشاره کرد.

در ادامه دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامینن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش اثربخش فرهنگیان در جامعه و پرداختن به مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور عنوان کرد: در مسیر دست یابی به آرمان‌هان انقلاب در مقابل کسانی که در این انقلاب مفت خوری، ظلم و اشرافی‌گری کرده و مسیر انقلاب را کند یا منحرف می‌کنند، ایستادگی می کنیم.

سخنرانی سردار طلایی نیک با پرداختن به مقوله استکبارستیزی و نقش فرهنگیان در این خصوص پایان بخش این همایش بزرگ بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات