فرماندار کهگیلویه با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغالمعرفی ۵۰ طرح اشتغالزایی به بانک‌های کهگیلویه و نقش این مهم در توسعه جامعه گفت:حوزه کشاورزی یکی از وسیع ترین حوزه ها برای تولید و اشتغال محسوب می شود که استفاده از این ظرفیت به توسعه منطقه کمک زیادی می کند.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۸۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
جعفر نیکبخت افزود: یکی از برنامه‌های دولت، ایجاد طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی روستاییان و عشایر است که به همین منظور تاکنون ۵۰ طرح به بانک‌های عامل معرفی شده اند.
وی ادامه داد: این طرح‌ها با تسهیلات ۱۳۰ میلیارد ریالی به بانک‌ها معرفی شدند که با اجرای این طرح‌ها برای ۱۵۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.
رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه هم به آمادگی این اداره برای پرداخت تسهیلات و استقبال از سرمایه گذاران در حوزه کشاورزی خبرداد و گفت: تسهیلات حوزه کشاورزی در سه گروه ایجادی، توسعه‌ای و سرمایه در گردش به متقاضیان پرداخت می‌شود.
سید عمران تقوی افزود: طرح‌های ارائه شده درزمینه کشاورزی، دامپروری، صنایع تبدیلی و تکمیلی بوده که تا کنون ۷۰ میلیارد ریال از این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: مهمترین طرح‌های معرفی شده بخش دامپروری طرح‌های صنعتی، نیمه صنعتی و سنتی، پرورش گاو شیری، پرورش بوقلمون، پرورش بلدرچین و در بخش کشاورزی و باغداری ایجاد گلخانه و درختکاری در اراضی شیب دار بوده است.
ارسال نظرات