خبرهای داغ:
تحلیل گر مسائل سیاسی کشور با بیان اینکه ما امروز قدرت داریم تهدید را با تهدید و تحریم را با تحریم پاسخ دهیم گفت: خمینی کسی بود که معادلات جهان دو قطبی را بر هم زد و باورمان باید خامنه‌ای خمینی دیگر است باشد.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۰۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد شعبانی در جمع راویان دفاع مقدس شاهرود در سخنانی با اشاره به سردبیر نشریه نیوزویک که می‌گویند یهودی است، از جنگ یک تیکه‌ای گفته در حقانیت دین و امام ما که جای تامل دارد افزود: الان نظام بین المللی یک قطبی است، زمان جنگ دو قطبی بود، آمریکا و شوروی بودند، و هیچ حرکتی در نظام بین المللی خارج از این دو قدرت نبود و منافع ملی خود را در جهان تقسیم کرده بودند.
وی گفت: در زمان نظام دو قطبی جنگ‌ها سه مرحله داشتند، شروع و تداوم و پایان جنگ و مثال اینکه اگر جنگی را آمریکا شروع می‌کرد، شوروی تداوم و به نفع خود تمام می‌کرد، مثل ویتنام که آمریکا شروع کرد و شوروی تداوم و به نفع خود تمام کرد یا افغانستان که جنگ را شوروی شروع کرد و آمریکا به نفع خود تمام کرد.
شعبانی با اشاره به جنگ تحمیلی بیان کرد: سردبیر نشریه نیوزویک بیان می‌کند، جنگ ایران را دو ابرقدرت شروع کردند، اما خمینی کسی بود که در نظام دو قطبی جنگی که بر علیه کشورش شد تداومش و پایانش را خارج از اراده دو ابرقدرت اداره کرد.
فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شوروی متحد استراتژیک عراق بود، چون ارتش شرقی بود و می‌خواست پیروز شود ادامه داد: مثال ما امروز سوریه است که آمریکا شروع کننده جنگ بود، اما الان ما هستیم و در شرایط جنگ منطقه‌ای سوریه ما تاثیرگذار هستیم.
وی تاکید کرد: عربستان از این ناراحت است که یک فرمانده جنگ ما روی استراتژی یک ابرقدرت مثل روسیه است تاثیرگذار است.
شعبانی با اشاره به آرایش جدید در منطقه گفت: الان‌آرایش جدید در منطقه به برکت شهدا در حال ایجاد است که جمهوری اسلامی در جلو است و حزب الله لبنان، یمن، بحرین، سوریه و عراق پشت سر ما حرکت می‌کنند و بدون شک افق روشن است.
وی با تاکید بر اینکه جنگ تمام شده، اما دفاع است افزود: امسال چهل سالگی انقلاب است و دشمنان اراده کردند این نظام به چهل سالگی نرسد و عین جنگ احزاب تمامیت کفر در مقابل تمام اسلام قرار گرفته و ما باید متحد باشیم.
وی با بیان اینکه ما امروز قدرت داریم تهدید را با تهدید پاسخ دهیم و تحریم را با تحریم گفت: خمینی کسی بود که معادلات جهان دو قطبی را بر هم زد و باورمان باید خامنه‌ای خمینی دیگر است باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها