مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی خبر داد:
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: ۴۰۰ دانشجوی بسیجی شرکت کننده در طرح ولایت دانشجویی از استان‌های کشور جهت خدمت رسانی به مناطق محروم مشهد اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۰۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
سرهنگ پاسدار محمد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: دانشجویان اعزامی به فعالیت‌های جهادی، شرکت کنندگان دیگر استانها در طرح ولایت دانشجویی هستند که در کنار دوره های آموزشی و تئوری، در فعالیتهای جهادی و عملیاتی 2 روزه هم شرکت می کنند.

وی افزود: جهادگران دانشجو، به منطقه طرق و روستای احمد آباد برای اجرای یک طرح آبخیزداری، سیل بند و برداشت محصول رهسپار شدند.

وی با بیان اینکه پارسال هم این استان میزبان ۲ هزار دانشجوی مهمان شرکت کننده در اردو‌های جهادی بود، افزود: از ۸۰۰ گروه جهادی خراسان رضوی از ابتدای تابستان تا کنون ۵۰۰ گروه به مناطق مختلف و محروم استان و حاشیه شهر مشهد اعزام شده اند.

اردو‌های جهادی تابستانی از سال ۱۳۷۹ بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به منظور تاثیرگذاری مطلوب بر رشد نسل جوان و آشنایی آنان با زندگی روستایی و مشکلات مناطق محروم آغاز شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها