فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جوامع پیشرفته از نبود معنویت رنج می برند.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۱۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در اختتامیه دوره تربیت و تعالی برادران بسیجی تشیع و تسنن ضمن تقدیر و تشکر از عوامل و برگزار کنندگان دوره، این دوره ها را فرصت بسیار ارزشمند و گرانبهایی برای رسیدگی به خویشتن دانست.

وی افزود: امروزه آنچه جوامع غربی و پیشرفته و به تعبیری مدرن از آن رنج می برند فقدان معنویت است، آسیبی که متوجه جوامع به ظاهر پیشرفته است نبود معنویت در میان آنهاست، انسان نیز خالی از معنویت باشد میزان تحمل سختی ها کمتر خواهد بود، روح هایی که دارای معنویت و صفا و دینداری و اخوت و برادری نیستند روح هایی هستند که هم خود اذیت می شوند و هم باعث اذیت دیگران خواهند بود، اگر انسان در این دنیا بخواهد مسئولیتی بپذیرد باید به صفا و معنویت روح خود بپردازد.

این مسئول اولین عامل مورد نیاز برای یک بسیجی را تقویت روح با ایمان دانست و افزود: روح با ایمان می تواند جسمی با نشاط در مقابل سختی ها بسازد، بسیجیان با تقویت ایمان، خود را در مقابل حوادث و سختی های روزگار مستحکم کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: امروزه عرصه تقابل در جامعه ما عرصه تضاد مادیات و معنویات است، مادیاتی که به طور مستقیم در تخریب روح کارساز است، امروز کسانی قدرت ایستادگی در مقابل سختی های زندگی و کار دارند که دارای روح بلند و با معرفت باشند.

وی اضافه کرد: در دوره های مختلف انقلاب اسلامی به خصوص 8 سال دفاع مقدس دیده ایم آنهایی که دارای روح قوی بودند جزو انسان های توانمندی بودند که هم توانستند ماموریت خود را با موفقیت به پایان برسانند و هم در زندگی شخصی خود موفق بودند.

انتهای پیام

ارسال نظرات