خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل امروز کشور دلار، ارز، ریال و منابع نیست بلکه مشکل مدیریتی است خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور تیم اقتصادی شما ناتوان است و موفق نبوده، یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۲۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

آقای رئیس جمهور، تیم اقتصادی شما ناتوان است/ مشکل امروز کشور مشکل مدیریتی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در همایش «معلم، بصیرت و استکبارستیزی» با اشاره  به نقش فرهنگیان در جامعه اظهار کرد: در این کشور هیچ صنفی مؤثرتر از معلم و دانش‌آموز وجود ندارد.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و نابسامانی‌های ایجاد شده در کشور با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی  در معرض تهاجامات گوناگون قرار گرفته است، گفت: آمریکا کار خودش را می‌کند اما به طور قطع با رهبری امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و با تبعیت ما  از رهبر از این معبر نیز به سلامتی عبور خواهیم کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تشریح نقش رزمندگان دوران دفاع مقدس در عملیات‌های سخت عنوان کرد: آنها در عملیات‌های سخت از روی مین عبور می‌کردند تا مسیر را برای دیگران بگشایند.

* روسای قوای سه گانه باید از میدان مین عبورکرده و معبر را برای ملت ایران بگشایند

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام دلشان قرص و محکم بود که از چیزی دفاع می‌کنند که تمام شدنی نیست، افزود: خد اراده کرده کسانی که برای خدا حرکت کنند یاریشان می‌کند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در این برهه باید روسای قوای سه گانه همچون هشت سال دوران دفاع مقدس از میدان مین عبورکرده، و معبر را برای ملت بزرگ ایران بگشایند، عنوان کرد: فرماندهی این گذرگاه تاریخی در مجلس با رئیس مجلس، در دولت رئیس جمهور و در قوه قضائیه، رئیس قوه قضایه است اما چرا حرفی نمی‌زنند؛ چرا به جلو نمی‌روند؟ در صورتی که باید این سه مسئول از روی مین عبور کنند.

وی با ابراز گلایه‌مندی از مسئولین در عدم حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بیان کرد‌: تا کی باید سوءمدیریت‌ها را در کشور تحمل کنیم؟  با دلار 4 هزار و 200 تومانی  35 میلیارد دلار ثبت سفارش شده که 11 میلیارد آن عملیاتی شده و و دولت  برای این  11 میلیارد دلار،  50 هزار میلیارد تومان یارانه داده در حالی که بودجه آموزش و پرورش 37 هزار میلیارد تومان بوده و امروز آموزش و پرورش 14 میلیارد کسری بودجه دارد.

* مطرح شدن بر کناری رئیس جمهور در این شرایط بازی کردن در زمین دشمن است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از 11 میلیارد دلار عملیاتی شده 70 درصد آن منفعتی برای فرهنگیان و مردم عادی ندارد، گفت: اینها باید مشخص شود، ما نمی‌گوییم خیانت کردند اما باید روشن و شفاف به مردم گفته شود چراکه زمان شفافیت، صداقت و پاسخگویی مسئولین به عملکرد خود در مقابل موج مطالبات مردمی است.

وی ادامه داد: تا کی این ندانم‌کاری‌ها باید ادامه یابد؟ سال‌ها است فریاد می‌زنم که در نظام جمهوری اسلامی وقتی کسی مسئولیت گرفت نباید کار اقتصادی انجام دهد، وقتی کسی فرماندار، استاندار، وزیر و وکیل شد نباید کاراقتصادی انجام دهد و کارخانه و شرکت داشته باشد چراکه نتیجه آن همین کارهای امروز می‌شود.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه مطرح شدن بر کناری رئیس جمهور در این شرایط بازی کردن در زمین دشمن است، افزود: زمانی که برخی‌ها در مجلس بر این نظر بودند که باید رئیس جمهور برکنار شود، بنده اولین کسی بودم که در این خصوص سخنرانی و مخالفت خود را اعلام کردم که هیچ بحث برداشتن رئیس جمهور مطرح نیست چراکه این بازی کردن در زمین دشمن است.

* برخی از وزرا پشتیبان دارند و استیضاح آنها سخت است

وی با بیان اینکه در این گذرگاه  تاریخی رئیس جمهور باید بماند و از روی  مین عبور و راه و معبر را برای مردم باز کند، تصریح کرد: مردم به رئیس جمهور رأی دادند و باید ایشان وسط  میدان بماند و در جلوی مردم از روی مین رد شود و راه عبور را برای مردم باز کند اما سوال از رئیس جمهور و استیضاح وزیر باید حساب شده انجام شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استیضاح برخی وزراء با بیان اینکه برخی از وزرا پشتیبان دارند و استیضاح آنها سخت است، بیان کرد: این کار باید انجام شود، در مجلس ما نمی‌توانیم با این قضایا تعارف کنیم و از آن باید عبور کنیم، حریم ما نظام و انقلاب است که اگر در این راه صد جان هم دهیم ارزش دارد.

وی با بیان اینکه مشکل امروز کشور دلار، ارز، ریال و منابع نیست بلکه مشکل مدیریتی است با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور  گفت: آقای رئیس جمهور تیم اقتصادی شما ناتوان است و موفق نبوده، یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند.

* بازی‌های جناحی باید کنار رود

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه امروز اصلاح طلبی و اصول گرایی و جناح بازی معنایی ندارد، گفت: امروز انقلابی و غیر انقلابی معنا دارد، من دست اصلاح‌طلب انقلابی را می‌بوسم و من ارزشی برای اصول‌گرای عافیت طلب قائل نیستم.

وی اضافه کرد: بازی‌های جناحی باید کنار رود،  موضوع  انقلاب، دفاع از مردم مظلوم و دفاع از مردمی که همه چیز خود را برای انقلاب گذاشتند، مهم است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریان فرهنگیان و وضعیت معیشتی آنها برای ما خجالت‌آور است، بیان کرد: زمانی که حرف حق می‌زنیم و از حقوق معلم و مردم و کارگر دفاع می‌کنیم پوپولیست خوانده می‌شویم که این شایسته نیست.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید به فکر آموزش و پرورش باشد، افزود: ما در مجلس مصوب می‌کنیم حقوق‌های پایین 20 درصد افزایش یابد و وقتی با اساس حساب و کتاب و برنامه‌ریزی شده باید حقوق معلم 15 درصد افزایش می‌یافت چرا 10 درصد اضافه می‌شود؟ این درست نیست.

* با هرکسی که مسیر انقلاب را کند کند، برخورد خواهیم کرد

حاجی‌بابایی با بیان اینکه با انقلاب پیمان بسته‌ایم که با هرکسی که در این انقلاب مفت‌خوری، ظلم، اشرافیگری و مسیر انقلاب را کند کند، برخورد خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: ما پیمان خون با این انقلاب بستیم و با کسی تعارف نداریم.

وی ادامه داد: حرف مردم حق است و مردم درست می‌گویند اما حواسمان باشد بحث نظام و انقلاب را از ندانم‌کاری مسئولین جدا کنند؛ رهبری و مردم و همه می‌خواهند که مسئولین پاسخگو باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با مطالبه‌گری از فرهنگیان در راستای ایجاد و حفظ روحیه استکبارستیزی در جامعه با بیان اینکه امروز باید فرهنگی از عطر انقلاب در مدرسه دفاع کند، یادآور شد: از فرهنگیان می‌خواهیم  تمام فضای مدارس را پر از عطر انقلاب و نظام و شهیدان کنند چراکه این مهم است.

* بسیجیان امروز مهم‌ترین و تاثیرگذارترین و استثنایی‌ترین روز خود را می‌گذرانند

وی با اشاره به اینکه بسیجیان امروز مهم‌ترین و تاثیرگذارترین و استثنایی‌ترین روز خود را می‌گذرانند، افزود: امروز در شرایطی که همه دنیا به کشور، نظام و انقلاب هجمه وارد می‌کنند معلم بسیجی و انقلابی ایستادگی و از تمام ارزش‌های نظام و کشور و انقلاب دفاع می‌کند.

حاجی بابابی عنوان کرد: این معبر کوتاه مدت است چراکه نه آمریکا توان آن را دارد که چندین ماه این روند را ادامه دهد و نه دیگر کشورها هماهنگی می‌کنند اما با این حساب دو سه ماه آینده سخت‌تر از امروز می‌شود چراکه به قله می‌رویم تا از قله عبور کنیم.

وی با بیان اینکه برخورد با مسائل گوناگون و اختلاس را حق می‌دانیم اما سیاه‌نمایی علیه نظام را هرگز، تصریح کرد: برخی‌ها زیرکانه علیه نظام سیاه‌نمایی می‌کنند به طوری که یک رگه‌های اشرافیگری و سیاسی  در نظام وجود که هدفشان بالا بردن نارضایتی‌ها بوده و اینکه نظام را به جایی برسانند که در مقابل ترامپ زانو بزنند اما بدانند این را به گور خواهند برد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر حفظ وحدت در جامعه تاکید و تصریح کرد: باید انقلابی‌های اصلاح‌طلب و اصول‌گرایان دوران گذشته یکی شده و جلوی این ظلم‌ها ایستادگی کنند و مردم یکپارچه شوند و بازی‌هایی که یک عده سود آن را می‌برند کنار بگذارند.

وی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش انقلابی مهم است، یادآور شد: آموزش و پرورش انقلابی یعنی مطیع رهبری، حمایت از خون شهیدان و مردم و جنگ برای عدالت؛ امروز فرهنگیان با قدرت و با صلابت به یاد امام شهیدان و پشت سر رهبری بایستند و عبور کنند که سرفرازان اصلی خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات