خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: آزادگان در دوران اسارت با مقاومت و امروز نيز با قبول مسئوليت در صحنه های اجتماعی، سازندگی و ... سفیران معنوی انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۳۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

 

به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ضمن گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامی خاطرنشان کرد: 26مرداد ماه در تاریخ ایران یادآور روزی است که لحظه به لحظه اش خاطرات شیرینی است از انسان های والایی که حماسه، مقاومت و ایستادگی را به عینه به جهانیان نشان دادند و اعلام کردند که به عنوان رزمنده اسلام تربیت یافته مکتب ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس هستند.

این مسئول افزود: آزادگان از عزت، ناموس و شرف ایران اسلامی در زندان های بعثی ها دفاع کردند و مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی بودند.

وی ابراز داشت: آنچه در زندان مخوف رژیم بعث عراق آزادگان را سرزنده نگه داشته بود ایمان راسخ به خدا و برگزاری برنامه های فرهنگی بود که باعث می شد در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادگی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای آزادگان اسلام گفت: ملت ما باید همانند آزادگان صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ترین افراد به قضای الهی باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات