مسئول بسیج سازندگی استان البرز خبر داد ؛

«طرح هجرت» با اهداف بسیج سازندگی و آموزش مهارت های زندگی اجرا می شود

مسئول بسیج سازندگی استان البرز گفت : «طرح هجرت» اردوهای جهادی با اهداف بسیج سازندگی وآموزش مهارت های زندگی، کمک در اجرای طرح های عمرانی و بهسازی مراکز عام المنفع اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۳۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  ، سرهنگ دوم پاسدار علی ترکاشوند در همایش رسم هجرت که با حضور  فرماندهان حوزه های بسیج نواحی استان البرز در کانون شهید سبحانی برگزار شد ، ضمن بزرگداشت مقام شهدا بیان کرد: اردوهای طرح جهادی در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در سطح استان انجام خواهد شد.

«طرح هجرت» با اهداف بسیج سازندگی و آموزش مهارت های زندگی اجرا می شود
وی افزود: این اردوها در این مدت که نزدیک 4 دهه از برگزاری آن می گذرد به نحوی تاثیر گذار بوده که موجب رشد انسان سازی در جامعه شده است و امروزه جمع زیادی از همین جهادگران بسیجی در راه حفظ مقدسات خود و دفاع از حرم های ائمه اطهار (ع)در سوریه و عراق به مبارزه با تکفیری ها می پردازند.


مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اعلام این خبر گفت: طرح هجرت اردوهای جهادی با اهداف بسیج سازندگی وآموزش مهارت های زندگی، کمک در اجرای طرح های عمرانی و بهسازی مراکز عام المنفع اجرا می شود.


وی ادامه داد: عرصه اصلی طرح هجرت، مراکز عام المنفع است و آموزش های فرهنگی، عقیدتی و بصیرت افزایی از دیگر فعالیت های جهادگران در حوزه اجرای اردوهای جهادی به شمار می رود.


پاسدار ترکاشوند در پایان اظهار داشت: در اجرای طرح هجرت اردو های جهادی با کمترین هزینه از امکانات موجود بیشترین بهره برداری می شود.


غلام زاده یکی از مسئولان بسیج دانشجویی گفت: حضور پررنگ بسیج در صحنه جامعه، آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.


وی با اشاره به اینکه جامعه ایران امروز با آسیب های اجتماعی نظیر فضای مجازی، اعتیاد، طلاق ودیگر موارد مواجه است،تصریح کرد:فضای مجازی علی رغم همه محاسن و مزایا دارای معابی هم هست که کانون خانواده ها را هدف قرار داده است.


وی ادامه داد : یک بسیجی باید یک فرهنگ تمام عیار باشد و در راستای آگاهی بخشی به نسل سوم و چهارم انقلاب فعال باشد.


غلام زاده تاکید کرد:حضور بسیج بین مردم و مردمی بودن می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد.

 

 

خبرنگار بسیجی : فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار