خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین ماندگاري پیش از ظهر امروز در يادواره شهداء گمنام ، ٢٠٣ شهيد شهرستان و شهيد حججي گفت : شهداء چه انتظاري از ما دارند ، ما بايد مثل شهداء اميدوار باشيم زیرا این نااميدي است که باعث زياد شدن آمار طلاق ، خودكشي و ... مي شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۴۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام و المسلمین ماندگاري پیش از ظهر امروز در يادواره شهداء گمنام ، ٢٠٣ شهيد شهرستان و شهيد حججي گفت : شهداء چه انتظاري از ما دارند ، ما بايد مثل شهداء اميدوار باشيم زیرا این نااميدي است که باعث زياد شدن آمار طلاق ، خودكشي و ... مي شود.

وي افزود : اميدواري باعث شد در شرايط دفاع مقدس رزمندگان به سمت جلو حركت كنند و در جنگ سرافراز شوند ، هر كس اميدوار باشد صددرصد به سمت جلو حركت مي كند.

ماندگاری به دلايل قرآني برای نااميد نبودن اشاره و بیان کرد: دليل اول این است انساني كه چاره ندارد نااميد مي شود.

وی در ادامه تصریح کرد:هر كس ولايت دارد چاره ، طبيب و درمان دارد كسي كه چاره دارد حق ندارد نا اميد شود ، امام ره به رزمنده ها و شهداء فرمودند ما چاره داريم ، طبيب و راهنما داريم و آن راه چاره حضرت محمد و آل محمد (ص) است.

ماندگاری دلیل دوم نا امیدی از منظر قرآن  را حامی نداشتن دانست و خاطرنشان کرد: امروزه ١١ ميليون جوان آماده ازدواج داريم كه نااميد هستند و نمي توانند قدمي براي ازدواج بردارند چون كه ميترسند و حامي ندارند ، شهداء با توكل و توسل مشكلات را پشت سر مي گذاشتند و در كارها موفق مي شدند.

حجت الاسلام ماندگاري با اشاره به مشكلات كشور خطاب به مسئولين گفت: مشكلات كشور به دست اروپا و آمريكا حل نمي شود بلكه با تلاش و کوشش شبانه روزی و همچنین توكل و توسل به محمد و آل محمد (ص) حل شدني است.

وی گفت: شهداء از هدايت قرآن بهره مند شدند و به همین دلیل نااميد هیچگاه ناامید نگشتند و ممئنا با توكل بر خدا ، قرآن و اهل بيت و اميد ب ظهور انسان اميدوار مي شود.

حجت الاسلام ماندگاري در پایان سخنان خود اشاره ای هم به مسائل امروز کشور کرد و تصریح کرد: : مشكلات زماني حل مي شود كه مردم به خوبي قوه مجريه ، قوه مقننه و شوراها و .. انتخاب كنند اگر اينطور باشد مشكلات حل مي شود و در غير اينصورت ولايت فقيه نمي تواند معجزه كند و اگر قوه قضائيه جلوي حرام خوري ها را بگيرد و از همه مهمتر اگر خانواده از ابتدا جلوي حرام خوري ها را بگيرد مشكلات حل خواهد شد.

در پايان مراسم ذكر مصيبتي هم توسط مداح اهل بيت برادر حسيني نژاد صورت گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها