خبرهای داغ:
حجت الاسلام رعایتی در یادواره شهید گمنام :

در این دنیا باید از استثنائاتی که خدا برای ما قائل شده استفاده کنیم

حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در اولین یادواره شهید گمنام حسینیه غدیر سپاه نینوا استان گلستان گفت: خداوند متعال زمانی که ما بندگان را آفرید برای ما استثنائاتی قائل شد واگر ما میخواهیم دنیا وآخرت خوبی داشته باشیم باید از این استثنائات بخوبی و بموقع استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۵۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در اولین یادواره شهید گمنام حسینیه غدیر سپاه نینوا استان گلستان گفت: خداوند متعال زمانی که ما بندگان را آفرید برای ما استثنائاتی قائل شد واگر ما میخواهیم دنیا وآخرت خوبی داشته باشیم باید از این استثنائات بخوبی و بموقع استفاده کنیم.
 
وی سه مولفه زمان ، مکان و انسان را از این استثنائات برشمرد و افزود: انسانهای موفق کسانی هستند که از هریک از این استثنائات بهره برداری مناسبی کرده و رشد میکنند وخداوند به آنها آبرو، عزت وبزرگی میدهد.
 
رعایتی تصریح کرد: در ماه ذی الحجه قرار داریم و یکی از زمانهای استثنایی همین شبهای ده گانه ذی الحجه هست که در این ده شب اگر دو رکعت نماز ماه ذی الحجه را مابین نماز مغرب وعشا بخوانیم ثوابی به اندازه حاجیانی که هم اکنون در مکه هستند ودر حال بجا آوردن اعمال خواهید برد واین یعنی همان استثنا‌‌‌.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا بیان کرد: حسینیه غدیر سپاه نینوا یک مکان بود همانند تمامی حسینیه های دیگر ، اما بعد از حضور این شهید خوشنام این حسینیه تبدیل شد به یک مکان استثنائی که هر انسانی با ورود به اینجا و قرار گرفتن در کنار این شهید احساس آرامش میکند.
 
وی در پایان با اشاره به یکی دیگر از استثنائات دیگری که خدا برای انسانها قائل شده گفت:رزمندگان زیادی برای دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام به سوریه عازم شده اند و تعدادی از این عزیزان به درجه رفیع شهادت نائل شدند ولی دربین همه آنها محسن حججی بزرگوار حال وهوای دیگری در کشور ایجاد کرد وعلتش این بود که شهید عزیز خدمت اما رضا علیه السلام رفت وبه مادرش حضرت زهرا سلام الله علیها قسمش داد که میخواهم مانند جد غریب شما سرور و سالار شهیدان شهید شوم وبه آرزویش رسید واینگونه به یک انسان استثنائی تبدیل می گردد.
 
انتهای پیام /
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار