دادستان خرم‌آباد گفت: جلسات باید خروجی داشته و مردم باید تغییر و اصلاح قیمت‌ها را به خوبی مشاهده کنند.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۶۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سعید رازانی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان بیان داشت: در اقلام اساسی در بحث میوه سیب و موز آورده شده  که به نظر از نیازهای اساسی نیست و از طرفی موز میوه وارداتی است که می‌توان میوه داخل را جایگزین آن کرد.

وی افزود: روش توزیع اقلام اساسی به شکلی که در جلسات گفته می‌شود در کف جامعه وجود ندارد و در حقیقت مشکلاتی در این زمینه داریم چنانکه در بازار شب عید در بحث توزیع مشکلاتی شاهد بودیم.

دادستان خرم‌آباد گفت: باید به مردم اطلاع‌رسانی درست شده و توزیع باید به شکل مناسبی باشد که در همه مناطق شهر توزیع کالاهای اساسی مانند مرغ صورت گیرد.

 وی با تأکید بر اینکه در بحث توزیع کالاهای اساسی با مشکل مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: در برخی قسمت‌ها مانند کالاهای اساسی باید پیشنهاداتی جهت اصلاح به مرکز داده شود.

رازانی اظهار کرد: مردم چشم به خروجی جلسات دارند و ما باید در قیمت کالاها تغییراتی ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: علاوه بر کالاهای اساسی باید بر روی کالاهای دیگر که در جامعه حساسیت دارد نیز توجه شود.

دادستان مرکز استان از متفاوت بودن قیمت‌ها در بین فروشندگان و مغازه‌ها انتقاد کرد و گفت: مشکل توزیع و نظارت باید کنترل شده و در بحث نهاده‌ها نیز باید مشکلات را به مرکز اعلام کنیم.

وی ادامه داد: با این روش نمی‌توان جلو رفت و لذا باید کار به شکلی پیش رود که مردم تغییر و اصلاح قیمت‌ها را شاهد باشند.

رازانی خاطرنشان کرد: هر جا شاهد احتکار کالا و اخلال در بازار باشیم به‌صورت 24 ساعته از سوی مرجع قضایی دستورات لازم جهت برخورد قانونی صادر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات