کد خبر: ۹۰۴۷۴۶۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن در جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان با اشاره به شرایط مدیر برتر گفت: در یک مجموعه باید فرد هم از مدیریت و هم از رهبری برخوردار باشد چرا که رهبر در دل ها حکومت می کند و البته در ابتدای تشکیل سپاه پاسداران فرمانده خودش در خط حضور داشت و این کمک بسیار به مدیریت می کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن در رابطه با محتوای کار و موضوع اشراف و نظارت اظهار کرد: در موضوع اشراف واقعا محتوای کار باید پیاده شود و البته سخت است و نیاز به سعه صدر تحمل بالا و توجه زیاد به جوانب امر ضروری است.
وی ادامه داد: هماهنگی بین سه حوزه از جمله فرمانده محترم ناحیه و مجموعه دفتر فرماندهی، مسیول نمایندگی و مجموعه افراد نمایندگی و مسیول حفاظت ناحیه و زیر مجموعه اگر واقعا و قابل با هم هماهنگ باشند نتایج کار به مراتب بهتر محقق خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه در رابطه با انتخاب حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فومن تصریح کرد: حضور امروز بنده در این جایگاه حاصل کار مجموعه همکاران نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن بود و لازم می دانم از همه این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.
وی خاطر نشان کرد: قابلیت و توانمندی استان بسیار بالاست و گیلان از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است.
حجت الاسلام حسینی در پایان متذکر شد: بیست روز قبل معاون بانک مرکزی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و در برابر سخنان ارزشی یکی از نمایندگان مجلس رسماً اعلام کرد که او تکنو کرات است و در صدا و سیما هم پخش این برای ما درد است اما خون شهدای والامقام به ما انگیزه می دهد تا مسیر انقلاب اسلامی را با اقتدار و رشادت ادامه بدهیم.

شایان ذکر است در این جشنواره از فومن حجت الاسلام والمسلمین میرشمس حسینی، سرگرد پاسدار علی مومنی و کانون مهندسین صنعت بسیج شهرستان فومن به عنوان رده های نمونه سپاه قدس گیلان معرفی شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات