خبرگزاری بسیج: شهردار باقرشهر، با اشاره به کاهش عوارض آلایندگی پالایشگاه به شهرداری باقرشهر و منابع مالی که باید به شهرداری ارائه می شد، گفت: کمبود اعتبارات، شهرداری باقرشهر را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است .
کد خبر: ۹۰۴۷۴۷۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، مهندس علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر در آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال شهرستان ری گفت: مشکلات مالی شهرداری باقرشهر بسیار زیاد بوده و شهرداری ۱۴ و نیم میلیارد تومان بدهی داشته است که در این مدت با لطف خدا توانسته ایم قسمتی از بدهی را پرداخت نماییم و با توجه به اینکه عوارض آلایندگی پالایشگاه به شهرداری باقرشهر بسیار کاهش یافته است و منابع مالی که باید به شهرداری باقرشهر ارائه می شد ابتدا به ارزش افزوده واریز شده و براساس جمعیت شهرها تقسیم می شود که با این شرایط سهم باقرشهر در خصوص دریافت عوارض آلایندگی پالایشگاه نفت بسیار کاهش یافته است که همین موضوع شهرداری باقرشهر را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است .

ناصری پور در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری باقرشهر اظهار داشت: پایه های پروژه تقاطع غیرهمسطح در مسیر بهشت زهرا(س) باهزینه های بسیاری که داشته بدون وفقه در حال انجام است. همچنین عملیات اجرایی ساخت ساختمان اتش نشانی در کوی ارغوان آغاز شده تا امور امداد و نجات در این منطقه با سرعت بیشتری صورت گیرد .

شهردار باقرشهر یادآورد شد: در تلاش هستیم ساخت دی کلینیک تخصصی در باقرشهر با همکاری شبکه بهداشت شهرستان ری به زودی انجام شود تا شهروندان به لحاظ درمانی و سلامت از سفر به شهر تهران بی نیاز شوند .

وی تصریح کرد: کار ساخت کتابخانه باقرالعلوم که در گذشته تخریب شده بود با پیگیری رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر در حال پیگیری و انجام است که با یاری خدا این کتابخانه ترمیم و مرمت شود .

ناصری پور با اعلام اینکه ۸۱ هکتار از بافت شهری باقرشهر، فرسوده است افزود : یکی از دغدغه شهرداری باقرشهر ترمیم بافت فرسوده و نوسازی شهر است تا علاوه بر اینکه چهره شهر زیبا شود شهروندان در آسایش بیشتری زندگی کنند .

شهردار باقرشهر یادآور شد : ۱۵ هکتار به بافت شهری باقرشهر از طریق شهر سنگ اضافه شده و قرار است یک میدان بین پالایشگاه و ورودی شهر باقرشهر ساخته شود.

 

 

ارسال نظرات