خبرگزاری بسیج: رئیس شورای اسلامی باقرشهر گفت:موضوعات و مشکلات شهروندان و شهر به صورت بسیار تعاملی با شهردارباقرشهر در میان گذاشته می شودو با درک مشترک و دلسوزی مسئولان شهری امور به خوبی صورت می گیرند .
کد خبر: ۹۰۴۷۴۷۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، مجتبی پرک در آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال شهرستان ری پاکدستی را اولویت اول شورای اسلامی باقرشهر دانست و افزود: در شورای اسلامی باقرشهر امور را سیاست گذاری و اولویت بندی کردیم و پاکدستی اولویت اول ماست چرا که ما از سوی مردم انتخاب شده ایم و باید به مردم خدمات مطلوب ارائه دهیم و پاسخگوی آنان باشیم .

وی یادآور شد : در شورای اسلامی قرار بر این است تا از نظرات شخصی دوری کرده و با خرد جمعی تصمیم گیری ها انجام شود و در این میان منعی برای خبرنگاران وجود ندارد و همه خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند از مصوبات شورای اسلامی باقرشهر باخبر شوند .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر از تعامل سازنده شورا با مجموعه شهرداری به عنوان اولویت دیگر نام برد و تصریح کرد :در تلاش هستیم تا هموار شورای اسلامی باقرشهر با مجموعه شهرداری تعاملات سازنده داشته باشد و از کشمکش ها دوری شود و همچنین تعاملات سازنده ای با مقامات و مسئولین بالادستی داشته باشیم .

وی در ادامه اظهار داشت : خبرنگاران می توانند در انعکاس نظرات مسئولین بسیار موثر باشند و واقعیت را انعکاس دهند ، چرا که شهروندان ذهنشان خالی از اخبار است و خبرنگاران می توانند با قلم خود از قضاوت نادرست جلوگیری کنند.

در پایان این مراسم که شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، معاون مالی و اداری، معاون خدمات شهری، مدیران شهرداری باقرشهر، خبرنگاران و فعالان اصحاب رسانه حضور داشتند کیک ویژه روزخبرنگار بین خبرنگاران توزیع شد و همچنین با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران و فعالان رسانه تقدیر و تجلیل به عمل آمد .

.

 

 

ارسال نظرات