خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان گفت: سیاسی‌کاری را افت امروز آموزش و پرورش دانست و گفت: با حمیت و جدیت و تلاش‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان فضای سیاسی کاری در استان شکسته شده و به دنبال تعامل در کار هستیم.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۸۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۶

سیاسی‌کاری افت امروز آموزش و پرورش/ بسیج به هیچ عنوان تعارفی با هیچ گروه سیاسی و شخص نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد ملایی در همایش «معلم، بصیرت و استکبارستیزی» با بیان اینکه در جامعه از برخی افراد به اصطلاح روشنفکر زمزمه‌های سازش  و مذاکره با آمریکا شنیده می‌شود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی در طول 40 سال اخیر تجربه‌هایی در خصوص قابل اعتماد نبودن آمریکا کسب کرده و ملت ایران از یک سوراخ دو بار گزیده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه فضایی که امروز جریان نئولیبرالیسم در کشور، که حوزه سازش مدیریت می‌کند مورد پذیرش جبهه انقلاب نیست، گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست و در طول 60 سال آخر در حق ملت‌های منطقه و به خصوص ملت ایران ظلم کرده که جبهه انقلاب اسلامی در خصوص این مسائل ساکت نخواهد شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با تشریح اهداف برگزاری همایش بر ضرورت بصیرت‌افزایی و حفظ روحیه استکبارستیزی در جامعه تاکید و عنوان کرد: به برخی‌ها گوشزد می‌کنیم که سازشی در کار نیست و گزینه محتمل پیروزی مقاومت است.

وی با بیان اینکه کار بسیج تنها کار فرهنگی نیست، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج نگاه می‌کند که ببیند این حرکت عمومی انقلاب و نظام از مسیر درست خود منحرف نشود و مراقب است که انحرافی به وجود نیاید که هرجا انحرافی ایجاد شد بسیج در مقابل آن می‌ایستد.

* ما در مقابل هرگونه انشقاق در مجموعه آموزش و پرورش ایستادگی خواهیم کرد

ملایی با اشاره به اینکه خط جریان انقلاب، فرمایشات امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) قانون اساسی مورد توجه ما است، گفت: بر طبق این سه مقوله ما نظارت می‌کنیم و تذکر می‌دهیم و در مواردی برخورد می‌کنیم و با هیچ خط و جناحی نیز تعارف نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: جبهه انقلاب در دهه چهارم انقلاب به بلوغ خود خواهد رسید و بر اساس فرمایشات رهبری در حوزه تربیت و مساله مهم آموزش و پرورش با کسی تعارف نداریم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به وضعیت امروز آموزش و پرورش استان همدان  پرداخت و تصریح کرد: ما یک دوره را پشت سر گذاشتیم و با تلاش‌های انجام شده استان همدان به آرامش رسید و حمیت و هماهنگی همه جبهه انقلاب در استان را شاهد هستیم که یک مدیرکل بسیجی و جهادی و انقلابی خستگی‌ناپذیر در مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان فعالیت می‌کند.

وی سیاسی‌کاری را افت امروز آموزش و پرورش دانست و یادآور شد: با حمیت و جدیت و تلاش‌های  مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان فضای سیاسی کاری در استان شکسته شده و به دنبال تعامل در کار هستیم اما متاسفانه برخی فشار بر مدیرکل استان می‌آورند که ما به طور قطع در مقابل این موضوع و هرگونه انشقاق در مجموعه آموزش و پرورش ایستادگی خواهیم کرد.

* حاشیه سازی امروز سم مهلک آموزش و پرورش استان همدان است

ملایی بر حفظ وحدت رویه در آموزش و پرورش  تاکید و بیان کرد: امروز در آموزش و پرورش همه اعم از مخالفین و موافقین باید وحدت رویه داشته باشند؛ حاشیه سازی امروز سم مهلک آموزش و پرورش استان همدان است و جبهه انقلاب اسلامی به طور قطع در مقابل  این حاشیه سازی‌ها ایستاده و برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بسیج به هیچ عنوان تعارفی با هیچ گروه سیاسی و شخص ندارد، اضافه کرد: ما در مقابل هرگونه ناکارآمدسازی نظام اسلامی ایستادگی می‌کنیم؛ خدمت به مردم خدمت به نظام اسلامی است و جبهه نظام اسلامی در این خصوص با کسی تعارف ندارد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان یادآور شد: عده‌ای امروز به دنبال این هستند که شرایط فعلی آموزش و پرورش را دگرگون کنند که باید فرهنگیان بسیجی در مقابل این جریان ایستادگی کنند چراکه هرگونه جابجایی امروز در مجموعه آموزش و پرورش استان به ضرر استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات