یکی از هادیان سیاسی سپاه هوراند در نشست بصیرتی پایوران که به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار شده بود گفت: ولایت فقیه عامل وحدت در کشورمان و ادامه دهنده کار پیامبران و ائمه هستند.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۸۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نعمت نجفی پور افزود: آنچه موجب امنیت و آرامش و عبور از گردنه های سخت و دشوار در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی شده است تدابیر و تصمیمات درست و به موقع  ولایت فقیه رهبری است.

وی ادامه داد: اگر ملت اسلام گوش به فرمان و زیر چتر رهبری حرکت کنند و اتحاد خود را حفظ کنند شکست دشمنان در تمامی زمینه ها حتمی است.

ولایت فقیه عامل وحدت در کشور و موجب هراس دشمنان است

نجفی اظهارداشت: امروز دشمنان نظام اسلامی به این نتیجه رسیده اند که جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت که الگوی برای کشورهای جهان شده با وجود ولایت فقیه و رهبری موضع و رفتارشان شان تغییر نخواهد کرد و به همین علت تلاش در تضعیف و تغییر جایگاه رهبری هستند همانطوری که  فوکویاما نظریه پرداز و  فیلسوف آمریکایی که بعد از فتنه ۹ دی ۸۸ گفته بود نظر و اهداف ما در ۹ دی ۸۸ این بود که رهبری را از کار بیاندازیم.

وی در پایان با اشاره به حدیث حضرت علی(ع)  که «هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد؛ زیر لگد دشمن بیدار می شود»، عنوان کرد: امروز وظیفه همه مسئولان و مردم است که پیرو‌ ولایت فقیه حرکت کنند تا مسائل و مشکلاتی که امروز دشمنان اسلام از لحاظ اقتصادی و روانی ایجاد کرده اند به لطف خدا برطرف شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها