خبرهای داغ:
فرماندار مراغه در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر عرضه و تقاضا در بازار گفت: تامین کالاهای اساسی و کنترل بازار در اولویت دستگاه های اجرایی و نظارتی قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۹۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید شکری روز پنجشنبه افزود: در راستای کنترل و نظارت بر عرضه کالاهای اساسی در بازار، با اخلال گران و محتکران اقتصادی برخورد قانونی و قاطع می شود.
وی ادامه داد: احتکار و انبار هرگونه کالا و ارزاق عمومی توسط واحدهای صنفی و تجار قابل قبول نبوده و باید این کالاها وارد چرخه بازار شوند.
شکری اضافه کرد: با رایزنی های انجام شده با سازمان های متولی امر، به زودی کالاهای اساسی تنظیم بازار از جمله مرغ، برنج و شکر از طریق فروشگاه ها و مراکز عرضه، در این شهرستان توزیع می شود.
وی گفت: انبارهای کالاهای اساسی در شهرستان باید پس از شناسایی، در زمینه ورود و خروج کالا مورد بازرسی قرار گرفته و موجود هفتگی آنها کنترل شود.
شکری افزود: در کنار کنترل بازار و تشدید نظارت ها، از تجار و واحدهای صنفی در راستای تامین کالاهای اساسی مردم حمایت کامل می شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه نیز با اشاره به طرح های کنترل بازار گفت: چهار گروه گشت مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف از واحدهای صنفی بازدید مستمر انجام می دهند.
ایوب خیراللهی افزود: بر این اساس روزانه حدود 60 بازدید مستمر از واحدهای صنفی و انبارهای نگهداری کالاهای اساسی در این شهرستان انجام می شود.
حمید قنبرزاده رئیس دادگستری مراغه نیز گفت: دستگاه قضائی آماده همکاری شبانه روزی برای صدور احکام برای بازدید و نظارت بر انبارها و بازار است.
محمد نریمانی مدیر جهاد کشاورزی مراغه نیز از آمادگی برای توزیع کالاهای اساسی شهروندان خبر داد و گفت: بر این اساس برخی اقلام مورد نیاز برای تنظیم بازار از جمله مرغ، شکر و برنج در روزهای آینده برای عرضه در بازار تامین می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها