خبرهای داغ:
اعضای ستاد نمایش بازسازی واقعه غدیر ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) با امام جمعه پردیسان قم دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۹۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام سهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) به همراه جانشین ناحیه و دیگر اعضای ستاد بازسازی واقعه غدیر خم با حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان دیدار کردند.
 
دیدار اعضای ستاد بازسازی نمایش واقعه غدیر با امام جمعه پردیسان

امام جمعه پردیسان در این دیدار با اشاره به آیه شریفه «الیوم یاس الذین کفروا...»، غدیرخم را حادثه‌ای دانست که کفار را مایوس کرد و این یاس و نامیدی ازسوی دشمن را پروزی برای حزب الله دانست.
وی افزود: در بازسازی واقعه غدیر ما باید هم طبق همان برنامه ریزی و تدبیری که پیامبر بزرگ اسلام (ص) برنامه ریزی کنیم که حضور هرچه بیشتر و باشکوه‌تر باشد یاس و ناامیدی بنا به آیات قرآن کریم در وجود کفار و دشمنان بیشتر می‌شود.
 
دیدار اعضای ستاد بازسازی نمایش واقعه غدیر با امام جمعه پردیسان

قوامی خاطرنشان کرد: دشمن ما در خیلی جا‌ها از مملکت و مردم ما مایوس شده است، مثل روز قدس، راهپیمایی مردم در روز ۲۲ بهمن و... و این نشان از قدرت اسلام عزیز و مردم جامعه اسلامی ما است که راه مبارزه با دشمنان را، حضور در صحنه‌های مختلف و پشتیبانی از ولایت فقیه و امام مسلمین خود می‌دانند.
امام جمعه پردیسان در پایان به همکاری همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی با ستاد غدیر و همچنین برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه در پردیسان تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها