خبرهای داغ:
معاون فرماندار اسدآباد گفت: امروزه فضای مجازی به عنوان یکی از ابزارها و یک اتاق شیشه‌ای برای مردم و به ویژه مسئولان ایجاد کرده است که می توان از فرصت این فضا به نحو احسن در راستای نهادینه کردن صیانت از حقوق شهروندی استفاده کرد.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۰۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

استفاده از فضای مجازی برای نهادینه کردن صیانت از حقوق شهروندیبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، یزدان آزرمی شامگاه پنجشنبه در کمیته صیانت از حقوق شهروندی و انضباط اجتماعی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: باید در این ستاد اجرایی با کار مستمر و جاری اتفاقات مثبتی در رابطه با هدف محول شده بیفتد و نمی‌توان به دنبال کار فوریتی بود چراکه با نسخه پیچیدن فوریتی به بیراهه خواهیم رفت.

وی با تاکید بر اینکه باید در بستر زمان به نتایج اهداف خود در این راستا دست پیدا کنیم، اضافه کرد: امروزه فضای مجازی به عنوان یکی از ابزارها و یک اتاق شیشه‌ای برای مردم و به ویژه مسئولان ایجاد کرده است که می توان از فرصت این فضا به نحو احسن در راستای نهادینه کردن صیانت از حقوق شهروندی استفاده کرد.

معاون فرماندار اسدآباد با تاکید بر اینکه با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی می توان به نحو مطلوب‌تری پروژه صیانت از حقوق شهروندی را پیش برد، یادآورشد: بحث حقوق شهروندی یک موضوع جدید و نو برای مردم بوده که برخی از مردم در حیطه متوجه شده‌اند که به عنوان یک شهروند دارای چه حقوقی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات