خبرهای داغ:
گردهمایی خواهران جهادی طلبه و دانشجوی استان قم به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران طلبه روز گذشته در مدرسه علمیه حضرت آمنه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۰۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار حاج حسین یکتا طی سخنانی در گردهمایی خواهران جهادی طلبه و دانشجوی استان قم با تبیین ویژگی‌های نیرو‌های جهادی اظهار داشت: پایه کار جهادی اخلاص است و اخلاص یعنی غواصی که با لباس غواصی سیاه در تاریکی دل شب تیر بخورد یا در آب غرق و یا خوراک کوسه شود.
وی گفت: اساس کار جهادی دائمی بودن و ماندگاری و من المهد الی اللهد است.
یکتا با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: بسیجی واقعی حضرت علی (ع) بود که همه وجودش را وقف اسلام کرد، افزود: اگر می‌گوییم جهادی هستیم یعنی کاری بکنیم که هیچ کس نمی‌کند، کاری که هیچ ارگانی نمیتواند انجام دهد.
فرمانده قرارگاه خاتم ادامه داد: جهادگر باید مساله مردم را که بیکاری، طلاق، ازدواج، بدهی، بیماری و. را حل کند، باید کار‌هایی را انجام دهد که باید انجام دهد نه کار‌هایی را که دوست دارد انجام دهد.
وی در ادامه افزود: آقا فرمودند: به کارهایتان پیوست فرهنگی بزنید پس بروید وسط حل مساله تا ملائکه به کمکتان بیایند و اولویت کارجهادی در بین اقربین و نزدیکان است.
در ابتدای این همایش حجت الاسلام والمسلمین صادقپور فرمانده مرکز بسیج با تشریح وضعیت فرهنگی کشور و استان قم وظیفه خطیر خواهران طلبه در این عرصه حساس بیان کرد.
وی نقاط آسیب پذیر قم را معرفی کرد و خواستار حضور گروه‌های جهادی در این مناطق شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها