مسئول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود:

از تهیه ۲۵ طرح اشتغالزایی تا اطعام بیش از ۵۴ هزار نفر

مسئول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود با ارائه گزارش یکساله این دفتر با اشاره به تهیه ۱۵ طرخ اشتغالزایی گفت: در مدت یکسال گذشته در برنامه ها و مناسبت های مختلف بیش از ۵۴ هزار نفر را اطعام نموده این.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۱۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
مرتضی احمدیان در گفنگو‌با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت ماه ذی الحجه و اعیاد پیش رو با اشاره به عملکرد یکساله گذشته دفتر آستان قدس رضوی شاهرود با بیان اینکه ۳۲۰ رای اولی را به زیارت امام رضا (ع) اعزام کرده ایم افزود: در یک سال اخیر به مناسبت‌های مختلف ۵۴۱۰۰ مورد اطعام به محرومین شهرستان شاهرود ارائه داده ایم.
مسئول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود گفت: ۱۲۶ مورد عیادت و دلجویی از بیماران واجد الشرایط و همچنین در راستای کمک به محرومین ۳۳۳۶ مورد سبد کالا و ۴۸ سبد سبد جهیزیه، ۲۶۸ مساعدت نقدی بلاعوض و ۱۵۰ مورد معرفی جهت ارائه تسهیلات را در یکسال گذشته داشته ایم.
وی با اشاره به اجرای ۳۰ مورد برنامه فرهنگی در مساجد و اماکن مختلف شهرستان عنوان کرد: ۷۳۵۸ بسته و هدیه فرهنگی به مناسبت‌های مختلف تهیه و توزیع شده است و ۶۳ مورد خدمات درمانی و معرفی به پزشک و بستری را انجام داده ایم.
احمدیان با اشاره به خدمات مشاوره‌ای یکسال اخیر دفتر آستان قدس رضوی شاهرود بیان کرد: ۶۲ مورد مشاوره حقوقی و خانوادگی و ۵۹ مورد مشاوره درمانی را به نیازمندان ارائه کردیم.
وی تصریح کرد: در یکسال اخیر ۱۷۹ مورد هماهنگی و معرفی جهت ایجاد اشتغال و ۱۱۱ مورد آموزش ایجاد اشتغال را داشته و ۷ مورد اردوی جهادی در قالب عمرانی، بهسازی و مسکن انجام شده است.
مسئول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود با اشاره به افتتاح ۲۸ کانون خادمیاران رضوی در شهرستان شاهرود ادامه داد: ۴۰۸ نفر در این کانون‌های خادمیاران سازماندهی شده اند و از این تعداد ۲۳۰ نفر مورد گزینش و بررسی پرونده قرار گرفته اند.
وی اضافه کرد: ۱۵ طرح اشتغالزایی با مشارکت صاحبان طرح و ایده در دفتر آستان قدس رضوی تهیه و تدوین شده است و در قالب موقوفات و نذورات یک قطعه زمین و ۱۴۶۴ مورد غیرنقدی توسط دفتر به ثبت رسیده است.
احمدیان با اشاره به برگزاری ۲۰۶ مورد جلسه با دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف و نهاد‌ها و مساجد در راستای برنامه‌های دفتر آستان قدس رضوی شاهرود گفت: ما نیازمند همراهی و همکاری همه مردم نوعدوست و خیراندیش هستیم تا با ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به آستان امام رضا (ع) بتوانیم در راستای محرومین زدایی و تولید اشتغال در شهرستان گام‌های موثری و‌مثبتی برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار