خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان گفت:در آستانه سالروز گرامیداشت ورودباعزت وغرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی ومخصوصا آزادگان سرافراز هندیجان هستیم که رشادت ها و استقامت های آنها در تاریخ دوران دفاع مقدس ماندگارمانده که این حماسه آفرینی ها موجب سربلندی ملت ایران در برابر دشمنان و بدخواهان شده است.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۲۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

رضا بوعذار در شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:سالروز ورود آزادگان سرافراز را پس از تحمل رنج ها و سختی های فراوان را به کشور تبریک گفته و این روز خجسته تا ابد جاویدان می ماند و ماهر چه داریم از صبر این دلاور مردان عرصه جهاد است. 

وی افزود : نام آزادگان باغیرت ایران اسلامی هیچ گاه از یادها محو و فراموش نخواهد شد و وجود این آزداگان موجب سر افرازی و سربلندی کشور در تمام جهان است و ماها بایستی به بهترین شکل مراسمات باشکوهی برای آنها بر پا کنیم. 

وی بابیان قدر دانی از آزادگان هندیجان گفت:وظیفه داریم به خانواده های با ارزش آزادگان بصورت ویژه سر کشی و در رفع مشکلات آنها تلاش های دوچندانی داشته باشیم و با اقدامات خوب موجب رضایتمندی خداوند و اهل بیت (ع)و خود آزادگان بوده و وجود بابرکت آزادگان در هندیجان باعث افتخار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها