خبرهای داغ:
مدیر امور آب و فاضلاب شهری نهاوند از بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ آب جدید شهر نهاوند تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۴۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ آب جدید شهر نهاوند تا پایان سال جاریمرتضی شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای پدافند غیرعامل و‌ جلوگیری از بحران به دلیل فرسودگی خطوط لوله و تاسیسات و ساختمان ایستگاه پمپاژ فعلی با قدمت بیش از ۳۵ سال و تخریب آن در مواقع وقوع زلزله که منجر به قطع ۵۰ درصد آب شرب شهر نهاوند می‌شود از ایستگاه پمپاژ آب جدید شهر نهاوند تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان کرد: احداث ایستگاه پمپاژ جدید با اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی و جاری شرکت شامل احداث سوله تاسیسات با مساحت ۴۰۰ متر مربع، اجرای ۳۵۰ متر خطوط مکش و رانش با اقطار ۵۰۰ و ۶۰۰ با جنس چدن داکتیل، خرید کابل و تابلوهای راه انداز و الکتروپمپ های wkl ، ساخت تانک ضربه گیر و دیگر تاسیسات مورد نیاز صوررت گرفته است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری نهاوند ابراز داشت: احداث سوله و‌ نصب تاسیسات و تجهیزات به اتمام رسیده و در حال حاضر مراحل پایانی پروژه شامل اجرای خطوط مکش و رانش و نصب تانک ضربه گیر در دست اجرا است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است این ایستگاه پمپاژ وظیفه هدایت آب استحصالی از ۸ حلقه چاه را به ۳ مخزن زمینی ذخیره با حجم ۱۶ هزار مترمکعب را دارد که ۵۰ درصد شهر نهاوند زیر زون این ‌مخازن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات