امام جمعه موقت شاهرود:

هیچ گاه نباید به دشمنان اعتماد کنیم/مردم ما هرگز میدان را ترک نخواهند کرد

امام جمعه موقت شاهرود گفت:هیچ گاه نباید به دشمنان اعتماد کنیم لذا باید از مسئولان بخواهیم تا برای برون رفت از مشکلات کنونی تدابیر لازم را بیندیشند.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۴۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود در مدرسه قلعه، با بیان اینکه شرایط کشور جنگ اقتصادی است و باید ابتدا همه ما این شرایط را درک کنیم، تاکید کرد: نیاز امروز کشور تقوای اقتصادی است لذا باید به درستی شرایط را مدیریت کرده و از پس مشکلات بر آییم.
وی با بیان اینکه تقوای اقتصادی، رفتار هوشمندانه، آرایش جنگی و تغییر سبک زندگی چهار رکن اصلی جامعه ما باشد، افزود: هیچ گاه نباید به دشمنان اعتماد کنیم لذا باید از مسئولان بخواهیم تا برای برون رفت از مشکلات کنونی تدابیر لازم را بیندیشند.
امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه مردم ما هرگز میدان را ترک نخواهند کرد، تاکید کرد: مردم ما نشان دادند که از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تا کنون همواره ایستادگی را در دستور کار دارند و امروز هم با تلاش از پیچ مشکلات عبور خواهند کرد.
عبداللهیان در ادامه ضمن بیان اینکه استکبار جهانی از آزار مسلمانان لذت می‌برد، تاکید کرد: نباید میدان را در برابر دشمنان خالی کنیم.
وی در ادامه افزود: امروز برخی افراد هستند که با وجود شرایط اقتصادی کنونی، دولت و کارکردهایش را به باد انتقاد گرفته و حرف‌هایی می‌زنند و ما، اما درباره این افراد باید بگوییم که رفتارشان جز بازی در زمین دشمن و اجرای نقشه آن‌ها نیست.
امام جمعه موقت شاهرود در ادامه با سالروز ورود آزادگان نیز اشاره کرد و گفت: آزادگان یادگار‌های دفاع مقدس هستند که باید گرامی داشته شوند.
عبداللهیان بیان کرد: بهترین یادواره شهدا و راه گرامی داشت دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام امروزه، تداوم راهشان است که به جوانان ما کمک می‌کند تا در خط ولایتمداری گام بردارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار