خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان گفت: در کنار مفسدان اقتصادی و محتکران، گران‌فروشان نیز باید بدون هیچ ملاحظه‌ای مجازات شوند و این خواسته اصلی مردم از مسئولان نظام است.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۴۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

مفسدان اقتصادی و محتکران باید بدون هیچ ملاحظه‌ای مجازات شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدهاشم موسوی‌ در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: باید با محتکرانی که مایحتاج مردم را انبار کرده‌اند تا این مشکلات به وجود بیاید و در نتیجه هدفشان کمک به سقوط نظام و شادمانی دشمن است نیز برخورد شود.

وی افزود: در کنار مفسدان اقتصادی و محتکران، گران‌فروشان نیز باید بدون هیچ ملاحظه‌ای مجازات شوند و این خواسته اصلی مردم از مسئولان نظام است.

امام جمعه موقت همدان تاکید کرد: سر و صداها، کاستی ها و مشکلات به وجود آمده امروز هرگز نمی تواند خدشه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند چرا که این نظام با تمام قدرت، عزت و قوت، تا ظهور امام زمان (عج) استوار باقی می‌ماند.

وی با اشاره به بی نتیجه بودن مذاکره با آمریکا گفت: این کشور استعمارگر رایگان نفس نمی کشد و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که آمریکا اهل مذاکره نیست و تنها به دنبال تامین منافع خود است.

موسوی اضافه کرد: ورود آمریکا به عراق و افغانستان به غیر از جنگ افروزی، تجاوز و غارت نتیجه ای نداشت و اکنون این کشورها همچنان درگیر مقابله با متجاوزان هستند.

وی افزود: نباید امیدوار به بیرون بود بلکه باید با اتکا به توانمندی خود، در مقابل تحریم آمریکا ایستاد چراکه با این کشور نه مذاکره و نه جنگ داریم.

امام جمعه موقت همدان در بخش دیگری از خطه ها اظهار داشت: عده ای که می خواهند رئیس جمهوری برکنار شود، در توطئه دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: تمامی ما تابع فرمان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و ایشان از همه دولت ها حمایت کرده اند.

موسوی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: دغدغه های معیشتی و مشکلات اقتصادی مردم قابل درک است اما باید در وضعیت موجود صبور، متحد و همدل باشند.

وی ادامه داد: از دولت می‌خواهیم هرچه زودتر و سریع‌تر مشکلاتی که اکنون موجود است را مرتفع سازد.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: هم اکنون دشمنان از این مشکلات و وضعیت اقتصادی خوشحال هستند اما دلسوزان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب ناراحت بوده و همگان خواستار رفع این دغدغه ها در کوتاه ترین زمان ممکن هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات