فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز:
سرهنگ سلمانی فرمانده سپاه مهریز در مراسم جشنواره مالک اشتر بیان داشت:بسیج یک عنصری است که در تمام صحنه های انقلاب اسلامی حضور دارد و هر جا نیاز باشد حضور خواهد داشت و خط بسیج را گفتمان امامین انقلاب اسلامی تعیین می کند.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۵۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ سلمانی با اشاره به شهدای شاخص سال 97 افزود:امروز شهدای ما در سرخط نخبگی قرار دارند و حتما بسیجیان باید نسبت به مطالعه سیره و وصیت نامه شهدا مخصوصا شهدای شاخصی که از طرف سازمان بسیج برای هر سال معرفی می گردند اهتمام ویژه ای داشته باشند.
سلمانی ادامه داد: خط بسیج اطاعت از ولایت فقیه است وهر کجای این نظام و انقلاب به این موضوع اهمیت داده شده موفقیت های بسیار خوبی در بر داشته و هر کجا نسبت به منویات ولایت و رهبری تمردی صورت گرفته به مشکلاتی دچار شده ایم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز تصریح نمود: ما از شهدا و رزمندگانمان در جنگ تحمیلی یاد گرفته ایم که با کمترین امکانات و تجهیزات ولی با مدیریت صحیح منابع و امکانات دشمن را ناامید کنیم.
سلمانی بیان داشت: دشمن امروز همه ظرفیت خود را جهت مقابله با انقلاب اسلامی ایران به میدان آورده و راه دقیق و فرمول اساسی در مقابله با تهدیدات دشمن اجرای صحیح برنامه ها و شناختن وضع موجود است.
فرمانده سپاه مهریز در ادامه نخبگان بسیجی را سرمایه های اجتماعی کشور برشمردو گفت: باید از ظرفیت فکری نخبگان بسیجی در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده شود.
سرهنگ سلمانی در پایان از اجرای پنجمین بیمارستان صحرایی در شهرستان مهریز در هفته دفاع مقدس خبر داد.

ارسال نظرات