رئیس کل دادگستری استان یزد:

عرصه فرهنگی کشور نیازمند رشادت ایثارگران جبهه های حق علیه باطل است

رئیس کل دادگستری استان یزد در جمع آزادگان گفت: وضعیت امروز کشور به مثابه یک جنگ تمام عیار فرهنگی است که سربازان جبهه خود را می طلبد و همه باید سربازان این جنگ تمام عیار باشیم.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۵۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدرضا حبیبی در دیدار با چند تن از آزادگان دفاع مقدس به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به وطن، اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد یأس نا امیدی در مردم و ایجاد انشقاق و جدایی در بین نسل جوان کشور با نظام و انقلاب است که با استفاده از فضای مجازی، فضا سازی شبکه‌های ماهواره‌ای و دیگر ابزار‌های رسانه‌ای در این عرصه اقدام می‌کنند.

وی افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب که روز‌های سخت کشور، روز‌های انقلاب و جنگ را تجربه نکرده است، باید نسبت به آنچه گذشت، توطئه‌هایی که شد، جنگی که تحمیل شد و تحریم‌هایی که سالهاست بر این مردم آوار شده است آگاه شوند.

این مقام قضایی با اشاره به تأثیر ایثارگران در جامعه و نفوذ کلام کسانی که خود تاریخ مدون رشادت، ایثار و از خود گذشتگی هستند در نسل جوان، تأکید کرد: باید صدا و سیما و سایر رسانه‌ها بستری برای ارتباط مستمر ایثارگران با جوانان ایجاد نمایند و ایثارگران نیز از هر فرصت و تریبونی برای تحلیل شرایط امروز و مشکلات کشور استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: باید به جوانان کشور و نسل جوان امروز توسعه‌های بزرگ و دستاورد‌های ارزشمند تاریخ ۴۰ ساله انقلاب را گوشزد و یادآوری کرد که چگونه کشوری از وضعیت نابسامان قبل از انقلاب و تحمیل هشت سال جنگ نابرابر و انواع تحریم‌های مختلف در بخش‌های مختلف علمی، فن آوری، پزشکی و نظامی در ردیف چند کشور پیشرفته جهان قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: سطح زندگی و کیفیت شرایط اجتماعی ایران قبل از انقلاب با حال حاضر کشور با وجود برخی مشکلات قابل مقایسه نیست! زمانی که از نظر جاده و راه، از نظر وسیله نقلیه و خدمات رسانی در اقصی نقاط کشور مشکلات زیادی را تحمل می‌کردیم و حتی در سیستم درمانی کشور مجبور به استفاده از پزشکان هندی و بنگلادشی بودیم.

وی به تبلیغات مسموم و فرصت طلبی دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور به کار می‌برد تا با شیوه‌ای که با آن در بسیاری از کشورها، افراد دست نشانده را بر سر کار آورده، این الگو را برای ایران اسلامی نیز پیاده کند و در این راه هم هزینه‌های بسیاری را متحمل شده است که به یاری خداوند متعال، خلوص نیت و دعای خیر رهبر معظم و انقلاب به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

حبیبی افزود: بدنه اصلی مردم این سرزمین، مردمانی بصیر، روشن ضمیر و فهیم هستند که توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند نقشه‌های شوم دشمنان به سرانجام برسد.

وی وظیفه امروز مسئولان را خدمت جهادگونه و رسالت ایثارگران را روشنگری عمّار گونه ذکر کرد و بیان داشت: باید با تمام توان و تلاش مضاعف خدمت به مردم در یک فضای اتحاد و همبستگی ارائه کرد و هرجا هم که نمی‌توان کاری را صورت داد صادقانه مردم را در جریان امور قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان ابراز داشت: این انقلاب با زحمت و تلاش بسیار به ثمر رسید و برای تداوم آن خون‌ها ریخته شده است و امروز نباید اجازه داد عده‌ای از روی عناد و خیانت و عده‌ای از سر جهل و فریب خوردگی تیشه به ریشه این انقلاب بزنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار