خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه:

مردم دست محتکران را از اقلام ضروری قطع کنند

امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به اینکه احتکار ریشه در مشکلات اقتصادی دارد و امری حرام است از این رو مردم باید همگام با مسئولان نسبت به جلوگیری از احتکار قدم برداشته تا دست‌های محتکرین را از سواستفاده‌های بیش از حد از احتکار اقلام ضروری قطع کنند.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۵۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه که در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه احتکار در حوزه مشکلات اقتصادی قرار دارد از این رو مروج درآمدهای حرام و حرامخواری است به همین جهت مردم با همراهی مسئولان باید در راستای جلوگیری از رواج احتکار در جامعه قدم بردارند.

وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص مشکلات اقتصادی بیان کرد: بیانات رهبری در خصوص مشکلاتی که در حوزه اقتصاد وجود دارد اصلی ترین کلید حل مشکلات اقتصادی است.

خطیب جمعه ارومیه ادامه داد: یکی از این راه‌ها مقابله با عوامل خودفروخته داخلی به دلیل برخی بی مبالاتی‌های مدیریتی است که می‌تواند تاثیر به سزایی در حل مشکلات حوزه عظیم اقتصادی داشته باشد.

وی با اشاره به وجود فساد افزود: فساد و رانت همواره محدود ایت و اینکه این معزلات را به صفر تا صد نظام ربط داده شوند چیزی جز همراهی با معاندان و مخالفان نظام نیست.

قریشی با گرامیداشت 26 مرداد که سالروز ورود آزادگان به میهن در سال1369 است، تصریح کرد: رشادت‌های رزمندگان اسلام و آزادگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی یکی از رمزهای ماندگاری انقلاب است از این رو همواره باید قدردان زحمات و از جان گذشتگی‌های این عزیزان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات