خبرهای داغ:
امام جمعه سلماس:

وحدت مردم ایران خاری در چشم دشمنان است

امام جمعه سلماس گفت: وحدت بین اقشار مختلف مردم، خاری در چشم دشمنان بوده و باید این وحدت حفظ شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۶۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه سلماس با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اظهار داشت: آزادگان در طول اسارت خود درس صبر، عشق به میهن و وفاداری خود به کشور را به جهانیان ثابت کرده و با پیروی از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون از خاک کشور خود دفاع خواهند کرد.

وی با تسلیت ایام شهادت امام باقر(ع) ادامه داد: امام محمد باقر ( ع) از خصوصیات و ویژگی های متعددی برخوردار بوده که می توان به تدبری که در علوم های مختلف داشت اشاره کرد و به همین منظور به لقب باقر موسوم شده است.

خطیب جمعه سلماس با اشاره به شهادت مظلومانه زائران خانه خدا در مکه معظمه در سال 1366 شمسی بیان کرد: هزاران نفر از زائران ایرانی که به صورت ظالمانه در انجام فریضه الهی در خانه خدا به شهادت رسیدند، قطعا در تاریخ جهان اسلام فراموش نشده و خداوند متعال در مقابل تهاجم شدید آن ها در زمان های مختلف پاسخ داده است.

وی افزود: روزعرفه یکی از مهم تریین روز های سال بوده که این روز مختص خدا شناسی است و انسان باید خداوند متعال را بصورت کامل بشناسد.

موسوی گفت: دعای عرفه از برکات و فضیلت های بسزایی برخوردار بوده و قرائت بر همگان تاکید شده است.

وی افزود: عید سعید قربان جز عیدهای با اهمیت بوده و بنابراین برگزاری نماز عید فطر و مراسمات این مناسبت باید در جامعه در سطح بالایی برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار