خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان گفت: جوانان تاریخ را بخوانند، خدعه دشمن امروز همان خدعه جنگ صفین است؛ علی زمان اعلام کرد" جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد" و ملت بصیر ایران نیز هرگز دست از حمایت علی زمان بر نخواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۶۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های دشمن شکن و وحدت بخش نماز جمعه این هفته دامغان که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به 31 مردادماه روز صنعت دفاعی کشور، اظهار داشت: پیشرفت های صنایع دفاعی ایران اسلامی نشانه خودباوری ملت بزرگ ما و تحقق شعار ما می توانیم است.

امام جمعه دامغان خاطر نشان کرد: دانشمندان جوان ما در صنایع دفاعی با تولید برخی از پیچیده ترین سلاح های روز دنیا آن هم در شرایط سخت و فلج کننده تحریم های آمریکا و متحدانش بسیار موفق بوده اند و امروز موفقیتهای صنعت دفاعی باید الگویی برای دیگر صنایع کشور باشد.

وی در ادامه با یادآوری فرارسیدن سالروز کودتای 28 مرداد، این واقعه مهم تاریخی را حاصل توطئه مشترک آمریکا و انگلیس برعلیه ملت ما و عبرت بزرگی برای مردم ایران برشمرد و افزود: این کودتا ثابت کرد که از آمریکا و نظام سلطه هیچ گاه نفعی به ما نمی رسد و آنها هرگز قابل اعتماد نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با نکوهش زمزمه های برخی جریان ها برای سوق دادن کشور به سوی مذاکره و سازش با شیطان بزرگ و ستودن مواضع مدبرانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و تأکید ایشان بر استقامت و پایداری در برابر مستکبران عالم، تصریح کرد: تاریخ ثابت کرده است، امت هایی که مقاومت کردند پیروز شدند و آنان که تسلیم شدند نصیبشان چیزی جز نابودی و ذلت نبوده است.

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه امروز دشمن توطئه هایی همچون قرآن های بر نیزه در صفین را در فضای مجازی، بین المللی و رسانه ای برعلیه کشورمان دنبال می کند تا اشعث ها و ابوموسی های ساده لوح در برابر علی زمان بایستند و مذاکره با معاویه دوران را تحمیل کنند، گفت: جوانان تاریخ را بخوانند، خدعه دشمن امروز همان خدعه جنگ صفین است؛ علی زمان اعلام کرد" جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد" و ملت بصیر ایران نیز هرگز دست از حمایت علی زمان بر نخواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها