امام‌جمعه دلفان گفت: مردم باید از احتکار خودداری کنند و از خریدهای اضافه‌ای خودداری کنند.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۶۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر جمیاری خطیب نماز جمعه شهرستان دلفان افزود: مردم ارباب و مسئولین رعیت هستند، مسئولین نوکر مردم، نوکری که سر ارباب خودش داد نمی‌زند، شمارا برای خدمت به مردم استخدام کرده‌اند نه اینکه سر ارباب‌رجوع داد بزنید، کار ارباب‌رجوع را حل‌وفصل کرده و با رضایت خارج شود.

وی افزود: در دیدار چند روز گذشته مقام معظم رهبری با اقشار مختلف جامعه؛ خیلی‌ها وجود دارند که گوش‌هایشان کر است و نمی‌شنوند یا چشم‌هایشان کور است و نمی‌بینند گفت: مشکلات جامعه و گرانی‌ها زیاد هستند.

خطیب نماز جمعه شهرستان دلفان بیان کرد: شما به اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه نگاه کنید، فریاد میزند که قیمت لیر ترکیه در حال کاهش است دلار در حال افزایش قیمت، و اینکه دلار نخرید و ترک‌های ترکیه اقدام به آتش زدن دلارها می‌کنند.

وی عنوان کرد: در کشور ما قیمت دلار به‌محض اینکه افزایش می‌یابد، طرف خانه خودش را می‌فروشد جهت خرید دلار، تا سود کنند، نگاه مردم ترکیه با نگاه مردم ایران را مقایسه کنید آن‌وقت میگویند که ما گرانی داریم، بخشی به خودمان برمی‌گردد و بخشی مشکلات داخلی.

جمیاری افزود: مقام معظم رهبری به رئیس قوه قضائیه دستور دادند: که برخورد با مفسدین اقتصادی در هر رده و جایگاهی هستند برخورد کنند و این اقدامات باعث خشنودی مردم ایران می‌شود، لذا مردم باید از احتکار خودداری کنند و از خریدهای اضافه‌ای خودداری کنند.

امام‌جمعه دلفان افزود: در این شرایط عده‌ای مذاکره با آمریکا را بیان می‌کنند که ما وحشت داریم، ما وحشت نداریم، همان‌گونه که حضرت آقا فرمودند نه جنگ می‌شود و نه اینکه ما آغازکننده جنگ هستیم و آمریکا هم جنگ را شروع نمی‌کند چون می‌داند که اگر جنگ را شروع کند آن کشوری که پیروز این میدان می‌شود ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته یکی از مسئولان اجرایی می‌گوید ما مذاکره را آغاز کرده‌ایم اما آن‌ها پل‌ها را تخریب کرده‌اند، ما پل آمریکایی را نمی‌خواهیم و تخریب هم می‌کنیم، دیگر بس است وقتی مقام معظم رهبری میگویید مذاکره تعطیل است، کسی حق ندارد از مذاکره حرف بزند، مسئولان به فکر حل مشکلات بازار و گرانی باشند و به فکر مذاکره نباشید.

جمیاری تصریح کرد: برخی در این گوشه و کنار صحبت‌های می‌کنند که دولت باید کنار برود نه این هم حضرت آقا فرمودند غلط است و در نقشه دولت قرار گرفتن است و در برخی موارد می‌گویند: دولت خوب کارکن و این طرح را که ما می‌دهیم اجرای کن، این حرف‌ها هم نادرست است، تو کی هستی که میگویی دولت برو کنار، مجلس برو کنار؟ دولت و مجلس منتخب مردم هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات