خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مردم پاوه همواره نشان داده‌اند بر عهد خود نسبت به رهبر معظم انقلاب پایبندند.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۶۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه، مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصر پاوه  با پیاده‌روی از مقابل فرمانداری این شهرستان به سمت یادمان شهدای پاوه برگزار شد.

 

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: امروز بار دیگر عهد و پیمان مردم وفادار پاوه نسبت به نظام، دین و ولایت به نمایش گذاشته شد. شهرستان پاوه در چنین روز‌هایی با حمایت مدعیان حقوق بشر شاهد جنایات انسانی بود که آزاد شد.

 

حجت الاسلام علی مراد یوسفی گفت: در آن ایام منافقین با همکاری سازمان سیا و حمایت رژیم صهیونیستی به این شهر حمله کردند؛ اما با عنایت امام خمینی (ره) و شهیدانی چون چمران و وصالی و هزاران نیروی مردمی که دغدغه فرمان امام (ره) را داشتند دشمن شکست خورد.

 

وی تصریح کرد: در کمترین جایی حساسیت ویژه امام خمینی (ره) را سراغ داریم که نسبت به شهر پاوه نشان‌ داد. امروز چنین حساسیتی توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)نسبت به این شهر نیز وجود دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: البته مردم پاوه همواره نشان دادند بر عهد خود نسبت به رهبر معظم انقلاب پایبند هستند و این شهر همچنین به عنوان یک شهر ولایت‌مدار و دین‌مدار ایستادگی می‌کند و در برابر سلفی‌ها ایستادگی می‌کنند.

 

وی افزود: پاوه داستان شورانگیزی است که اسطوره‌های زیادی به یاد گذاشته و فداکاری‌های عظیمی بر قلب خود ثبت و ضبط کرده است.

 

وی بیان داشت: این مردم حق بزرگی بر کشور و نظام دارند و تا آخرین قطره خون سد محکمی در برابر منافقین خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات