نماینده ولی فقیه استان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نگین انگشتری انقلاب اسلامی هستند و باید مقام والایشان ارج نهاده شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۷۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس به کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، فرماندهان، مسئولین و جمعی از آزادگان استان در زاهدان برگزار شد.

آیت الله  عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه استان، در این مراسم با بیان این که شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نگین انگشتری انقلاب اسلامی هستند گفت:  باید در راستای احیای ارزشهای دینی و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت مقام والایشان ارج نهاده شود.

وی افزود:  مسئولیت آزادگان تازه آغاز می‌شود چرا که باید پرچم دار انقلاب باشند و الگویی برای همه ما باشند تا بتوانیم از تجربیات آنها  بیش از هر زمان دیگری استفاده کنیم.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: شهدا همانند یک راهنما ما را  به سمت پیشرفت و تعالی این انقلاب هدایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان بیان کرد:  مسئولان باید در حین انجام وظایف و مسئولیت خود خداوند را ناظر بر اعمال خود ببینند و همانند مومنان واقعی که به آیات رب ایمان دارند، انجام وظیفه کنند.

امام جمعه زاهدان گفت: انقلاب ما یک نشانه و حتی یک معجزه بود، چه کسی فکر می‌کرد یک طلبه بتواند این انقلاب شکوهمند را برپا کند و رژیم ستمشاهی را بر اندازد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان در زمان جنگ تحمیلی شرایطی متفاوت داشت به این صورت که جوانان و رزمندگان ما در جبهه‌ها به مبارزه با دشمنان مشغول بودند و در خود استان هم مردم با تروریست‌ها و اشرار این منطقه دست و پنجه نرم می کردند.

گفتنی است، در پایان این  مراسم خاطرات زمان اثارت توسط رزمنده و آزاده هشت سال دفاع مقدس  شریف صابری نویسنده کتاب ۱۳۳ نفر بیان شد.
ارسال نظرات