پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله در پی درگذشت جانباز ۸سال دفاع مقدس حاج صادق دوخایی

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله، در پی درگذشت جانباز ۸سال دفاع مقدس حاج صادق دوخایی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان مرکزی در پیامی درگذشت این یادگار دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۷۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله، در پی درگذشت جانباز ۸سال دفاع مقدس حاج صادق دوخایی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان مرکزی ، این یادگار دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به شرح ذیل است:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون 

درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند. 

بی‌شک برادر جانباز دوخایی از زمره مجاهدان گمنامی بود که سال‌های جوانی خویش را  در کربلاهای 8 سال دفاع مقدس و صحنه‌های پرخطر پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی ایران سپری کرد. 

آری آن جانباز سرافراز، بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه‌های مختلف  کشور، حضوری فعال و مستمر داشت و همواره در پی خدمت به خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران بود

اینجانب عروج ملکوتی آن جانباز رشید اسلام و سرباز وفادار ولایت را به خانواده معزز ، مردم شهید پرو استان مرکزی و نیز همرزمانش تسلیت عرض می‌نمایم. 

 از پیشگاه خداوند متعال علو درجات را برای ایشان خواستار و امیدوارم این روح آسمانی با ارواح طیبه شهدای کربلا همنشین باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار