امام جمعه بخش خضرآباد:

مسئولین نسبت به آب رسانی به روستا‌های بخش خضرآباد اقدام عاجل نمایند

امام جمعه بخش خضرآباد با اشاره به بحران کم آبی درسطح شهر و روستا‌های بخش خضرآباد گفت: مسئولین استان یزد و شهرستان اشکذر نسبت به اب رسانی به این روستا‌ها اقدام عاجل نمایند.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۹۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه بخش خضرآباد درجمع نمازگزاران جمعه روستای میل سفید با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود تاریخی آزادگان به میهن اسلامی ایران گفت: آزادگان مظهر ایستادگی، صبر، بردباری و  وارثان شهدای گرانقدر نظام اسلامی هستند که با تحمل سال‌ها رنج دوری از وطن، اسارت در دست دشمن و تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها اقتدار و سربلندی امروزی نظام را رقم زدند.
حجت الاسلام غالبی با اشاره به بحران کم آبی درسطح شهروروستا‌های بخش خضرآباد گفت: اکنون آب شرب اکثر روستا‌های این بخش به صورت تانکر‌های سیار تامین می‌شود ولذا می‌طلبد مسئولین استان یزد و شهرستان اشکذر نسبت به اب رسانی به این روستا‌ها اقدام عاجل نمایند.
امام جمعه بخش خضرآباد ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته ازدواج جوانان، گفت: خانواده ها، شرایط لازم را برای ازدواج آسان جوانان فراهم کرده و از سخت گیری‌های بی مورد برای این امر خیر و سنت حسنه پیامبر (ص) اجتناب کنند.
ارسال نظرات