تجمیع و نوسازی شالیکوبی ها از سیاست های کلان وزارت جهاد کشاورزی است که از دهه 80 نوسازی و اصلاح ساختار شالیکوبی های استان آغاز شد و تاکنون از 970 واحد فعال در استان 325 واحد نوسازی شده اند که همین تعداد جوابگوی 90 درصد از شلتوک های تولیدی استان برای تبدیل به برنج سفید است .
کد خبر: ۹۰۴۷۶۰۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، غلامی در گفتگویی با بیان این که تجمیع و نوسازی شالیکوبی ها از سیاست های کلان وزارت جهاد کشاورزی است ، گفت: از دهه 80 نوسازی و اصلاح ساختار شالیکوبی های استان آغاز شد و تاکنون از 970 واحد فعال در استان 325 واحد نوسازی شده اند که همین تعداد جوابگوی 90 درصد از شلتوک های تولیدی استان برای تبدیل به برنج سفید است .

وی افزود: براساس دستورالعمل وزارت جهاد کشاورزی، هر کسی که متقاضی نوسازی کارخانه شالیکوبی خود باشد می تواند به جهاد کشاورزی استان مراجعه کند و در کوتاهترین زمان مجوز آنرا دریافت کند .

احمدی نماینده شالیکوبی داران استان نیز در این برنامه با اعلام این که جهاد کشاورزی بیشترین همکاری را با صاحبان کارخانه ها انجام می دهد ، گفت: بانک کشاورزی همکاری لازم را با کارخانه داران انجام نمی دهد و در دادن تسهیلات بیش از 30 میلیارد ریال به اشخاص حقیقی تعلل می کند .

زلفی معاون بانک کشاورزی استان که به صورت تلفنی در برنامه شرکت کرده بود در پاسخ به انتقاد رضایی گفت: بر اساس ضوابط بانک مرکزی ، پرداخت تسهیلات بیشتر از 30 میلیارد ریال به اشخاص حقیقی ممنوع است و در صورتی که متقاضیان تقاضای خود را در قالب شرکت به بانک اعلام کنند در اسرع وقت تسهیلات پرداخت می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها