مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:

عزت و اقتدار این سرزمین به بهای خون پاک شهدا حاصل شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: اشتغال فرزندان معظم شهدا و ایثارگران مهترین دغدغه و اولویت اول بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۲۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، جلسه‌ای در خصوص اشتغال فرزندان معظم شاهد و ایثارگر با حضور مدیر عامل شهرک‌های صنعتی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون اشتغال صنایع سبک و برخی مدیران کارخانه‌ها در محل شهرک صنعتی زاهدان برگزار شد.

عباس پالاش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با توجه به اهمیت اشتغال فرزندان معظم شهدا و ایثارگران گفت: همه عزت و اقتدار این سرزمین به بهای خون پاک شهدا و ایثارگری‌های آنان حاصل شده است و از این رو باید تمام تلاش خود را برای خدمت به خانواده‌های معظم آنان به کار گیریم تا شرمنده شهدا نباشیم.

وی رسیدگی به اشتغال فرزندان معظم شهدا و ایثارگران را مهمترین دغدغه بنیاد برشمرد و افزود: البته نه تنها بنیاد شهید و امور ایثارگران بلکه دیگر دستگاه‌های دولتی نیز باید در خصوص اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران مشارکت و کمک کنند.

پالاش فرزندان شهدا و ایثارگران را خادمانی با لیاقت و دلسوز این نظام دانست و افزود: اگر دیروز مقابله با دشمن و حفظ استقلال کشور، ایثار و شهادت در جبهه جنگ تحمیلی بود، امروز کار و تولید ملی و ایجاد اشتغال ادامه همان آرمان‌ها و حفظ دستاورد‌ها است و در این عرصه فرزندان شاهد و ایثارگر که راویان ایثار و از خودگذشتگی اند خادمان صدیق و بالیاقت این نظامند.

در پایان با حضور دکتر پالاش و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و برخی مدیران کارخانه‌ها از دو مرکز تولیدی مربوط به ایثارگران بازدید به عمل آمد.
ارسال نظرات