مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج گفت: دانش آموزان فنوجی با حرکتی دوباره به بازسازی و مرمت مدارس خود در اردوهای جهادی هفت روزه مشغولند و این بار خوابگاه شبانه روزی شهید رجایی را مرمت و بازسازی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۲۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

شهرام نارویی، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در گفتگو با خبرنگار بسیج در فنوج گفت: 
دانش آموزان فنوجی با حرکتی دوباره به بازسازی و مرمت مدارس خود در اردو‌های جهادی هفت روزه مشغولند و این بار خوابگاه شبانه روزی شهید رجایی را مرمت و بازسازی خواهند کرد.
 
وی افزود: این فعالیت با هدف از  این اردو‌ها آشنا سازی جوانان با فضای کار، تلاش و فعالیت‌های جمعی و گروهی  در حال انجام است.

نارویی بیان کرد: تربیت نیرو‌های کارآمد و مدیران جهادی و انقلابی به عنوان یکی از اهداف نهایی در اجرای این طرح‌ها بوده که زمینه  توسعه فرهنگی و اجتماعی نسل‌های آینده را فراهم می‌سازد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاوم بسیج سپاه فنوج  تصریح کرد: خودسازی جوانان و نوجوانان به عنوان راهبرد اصلی در طرح‌های جهادی و هجرت دانش آموزی تداوم راه شهدا بوده و نسل آینده باید این مسیر متعالی را ادامه دهند.
 
این مسئول با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله) در زمینه نقش اردو‌های جهادی در تربیت نسل جوان گفت: طرح‌های بسیج سازندگی و اردو‌های جهادی بسیج دانش آموزی فنوج به منظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوجدر پایان خاطر نشان کرد:  دانش آموزان با حضور در این طرح‌ها در برنامه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، تربیتی و تبلیغی سپاه مشارکت می کنند.
ارسال نظرات