سید ساجد یعقوبی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل،
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: به منظور معرفی و تبیین خدمات انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته در استان اردبیل، کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان تدوین می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۶۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان اردبیل تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم که علی‌رغم وجود برخی مشکلات در کشور، باید برای حفظ ارزشها و آرمانهای امام راحل، انقلاب و شهداء تلاش کرده و اجازه ندهیم که دشمنان این نظام و انقلاب، نقشه‌های شوم خود را برای ضربه‌زدن به انقلاب اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان اردبیل تدارک دیده شده است، گفت: با ابلاغ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل 13 کارگروه برای برگزاری برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ساماندهی شده که این کارگروه‌ها به همراه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل برنامه‌های خود را تعریف می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: به منظور معرفی و تبیین خدمات انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته در استان اردبیل، کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی در استان تدوین می‌شود.

نظرپور با اشاره به کینه‌توزی‌های برخی افراد بر علیه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: متأسفانه برخی از افراد ضد انقلاب سعی دارند با سوءاستفاده از مشکلات کنونی کشور، نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه داده و به تعریف و تمجید از رژیم پهلوی بپردازند و این در حالی است که خدمات انقلاب اسلامی به مردم ایران در مقایسه با قبل از انقلاب، تفاوت‌های زیادی دارد.

وی بیان کرد: رژیم پهلوی در ترویج اشرافی گری و بی‌توجهی به قشر ضعیف و کم‌درآمد جامعه،‌ سالها در این کشور حکومت کرد ولی مردم به رهبری امام خمینی‌(ره) در مقابل این ظالمان ایستادگی کرده و انقلاب اسلامی را جایگزین رژیم پهلوی کردند.

هیچ‌گونه حرمت و احترامی قبل از انقلاب نداشتیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در دنیای امروزی آبرو و اعتبار کشورهای در مجامع بین‌المللی با پیشرفت در عرصه علم مورد سنجش قرار می‌گیرد که جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های چشم‌گیری در عرصه‌های علمی، پزشکی، هسته‌ای و غیره داشته است.

نظرپور افزود: قبل از انقلاب اسلامی، کشور ایران هیچ‌گونه حرمت و احترامی در مجامع بین‌المللی نداشت و رژیم پهلوی تنها بله قربان گوی آمریکا بود که امروز به برکت خون شهداء و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران، به کشوری مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شدیم.

وی تصریح کرد: از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی می‌توان به عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره کرده که باید از این دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی برای کشور به نحو احسن پاسبانی کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان با سوء استفاده از مشکلات کشور در صدد ضربه زدن به انقلاب باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: وظیفه برزرگی که در حال حاضر باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، انتقال ارزشهای انقلاب اسلامی به نسل جدید انقلاب است که باید آگاهی لازم را از ارزشهای انقلاب داشته باشند تا در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

نظام ایران نماد دموکراسی حقیقی و واقعی است

نظرپور با اشاره به اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه بزرگی است که باید برای تحقق آن تلاش کنیم، اظهار داشت: مردم ایران با انتخاب انقلاب اسلامی در واقع آینده کشورشان را به دست خود تعیین کردند و امروز شاهد این موضوع هستیم که مردم ایران با برگزاری انتخابات مختلف، در تعیین سرنوشت کشور خود تأثیرگذار هستند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نماد دموکراسی حقیقی و واقعی است، گفت: شاهد این موضوع بودیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، فریاد آزادی خواهی ملت ایران در تمام جهان پیچیده شد و شاهد توسعه انقلاب اسلامی در کشورهای مسلمان منطقه و گسترش مقاومت اسلامی بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: حضور همیشه در صحنه مردم ایران و دفاع از اسلام ناب محمدی سبب کینه توزی دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شده و رژیم صهیونیستی که زمانی شعار نیل تا فرات را بر قلمرو خود می‌داد، در داخل مرزهای خود دچار ترس نابودی شده است.

بی‌تدبیری دلیل اصلی مشکلات اقتصادی کشور

نظرپور در رابطه با مشکلات اقتصادی کشور و ربط دادن این مشکلات به انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مسائل و مشکلات اقتصادی کشور ناشی از بی‌تدبیری مسئولان بوده و برخی افراد در داخل کشور نیز سعی در تشدید این مشکلات دارند که باید دولت باید دلالان اقتصادی به شدت برخورد کند.

وی بیان کرد: متأسفانه شاهد این موضوع هستیم که در این وضع کشور، برخی افراد مایحتاج ضروری مردم را احتکار می‌کنند و این کار سبب ضربه به کشور و ایجاد مشکل برای مردم می‌شود که یک ظلم به تمام معنا بوده و خداوند نیز لطف و برکت خود را از این افراد دریغ می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دولت باید در مقابله با این افراد اهتمام ویژه‌ داشته باشد چرا که در این کار سستی و تنبلی جایز نبوده و اگر کسب به انقلاب خیانت کند، باید مجازات شود.

نظرپور افزود: مردم ایران در طول 40 سال گذشته امتحان خود در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس دادند چرا که مردم برای این انقلاب و نظام شهید دادند و با جان و دل از انقلاب خود پاسداری خواهند کرد که مسئولان نیز باید برای رفع مشکلات مردم تلاش خود را مضاعف کنند.

ارسال نظرات