مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج سیستان و بلوچستان:

سفر به مناظق عملیاتی به معنای ترویج معروفات در جامعه است

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج استان سیستان و بلوچستان گفت: سفر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به معنای حفظ ارش های دفاع مقدس و ترویج معروفات در جامعه است.
کد خبر: ۹۰۴۷۷۵۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

سرهنگ پاسدار  عزیز الله صباحی، مسئول حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج استان سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: سفر به مناطق عملیاتی به احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر کمک می‌کند، زیرا این مناطق در برهه‌ای از زمان صحنه نبرد حق علیه باطل بود، نبردی که در آن رزمندگان با نیروی ایمان و رشادت‌های فراوان بر دشمن پیروز شدند تا ارزش‌های دینی و انقلابی محفوط بماند.

وی افزود: جوانان با حضور در مناطق عملیاتی با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس که در زمره معروفات است، آشنا می‌شوند.

صباحی تصریح کرد: در عصر حاضر نیز نسل جوان با الگو پذیری از شهدا جانبازان و آزادگان در راه حفظ معروفات و جلوگیری از وقوع منکرات در جامعه تلاش کنند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اردو‌های راهیان نور باعث می شود تا آینده سازان انقلاب اسلامی روحیه خدمت رسانی به محرومین را در خود تقویت کرده و با تفکری جهادی و عملی انقلابی با اراده ای قوی در راستای فرهنگ سازی این دو امر واجب در جامعه گام بردارند.
 
این مسئول بیان کرد: آینده سازان انقلاب اسلامی با حرکت در مسیر شهدا و الگو پذیری از آنها در راستای اجرای این دو فریضتین رسالتی مهم را ایفا می کنند.
 
گفتنی است، اردوهای معنوی و سیاحتی راهیان نور همه ساله برگزار می‌شود و در این کاروان‌ها اقشار مختلف از جمله دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون حضور دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار