یادداشت روز:

اسیر شدند ولی تسلیم نه

در جنگ تحمیلی از همه قدرت های جهان، تیر و تفنگ و سلاح دیدند ولی نهراسیدند از حدود پنجاه کشور، نیروی نظامی در سنگر مقابل دیدند ولی یک لحظه احساس نکردند تنها هستند.
کد خبر: ۹۰۴۷۷۵۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، احمد ملاشاهی در یادداشتی نوشت:
 
در جنگ تحمیلی از همه قدرت‌های جهان، تیر و تفنگ و سلاح دیدند، ولی نهراسیدند از حدود پنجاه کشور، نیروی نظامی در سنگر مقابل دیدند، ولی یک لحظه احساس نکردند تنها هستند.
 
وحشت یکه بودن و تنهایی هرگز به سراغ شان نیامد، تجهیزات شان اندک بود، اما زیادتر و قوی‌تر از تمام دنیای دشمن بود؛ هدف عملیات شان تصرف رضایت خدا بود و رمز عملیاتشان توسل به اهل بیت علیهم السلام.

داستان آزادگان ما داستان درد و مظلومیت است، چون غالبا هم درد اسارت کشیدند هم درد مجروحیت را، یا زخم تیر و گلوله داشتند یا درد شیمیایی، بدنشان شکنجه تمام فرعون‌ها را چشید، اما هیچگاه بندگی طاغوت را نپذیرفتند، اسیر شدند، ولی تسلیم نشدند، آنها با ایمانشان زنده بودند تا آب و دانه و دلار؛ در سلول انفرادی بودند، اما روح شان به وسعت جمیعت یک ملت بود.

شکست زمانی معنا پیدا می‌کند که انسان تسلیم شود از این رو با وجود شکسته شدن و خردشدن استخوانهایشان، اما شکست نخورند. اسباب پیروزی را خوب می‌دانستند و به ما یاد دادند که باید طوری زندگی کرد که جایی برای شکست یعنی تسلیم شدن وجود نداشته باشد.

پیام بازگشت آزادگان به میهن این بود که تشنگی چشیدیم، گرسنگی کشیدیم، شکنجه شدیم، با درد‌های متنوع هر روز مردیم و زنده شدیم، ولی خیانت نکردیم، ولی تسلیم طاغوت نشدیم، یک لحظه پشیمان نشدیم، ما یک لحظه تردید نکردیم که باید همیشه دفاع کرد از انقلاب اسلامی.

آنها سیلی خوردند تا ایران اسلامی سیلی نخورد آن‌ها درک کردند این فرمایش امام خمینی رحمه الله علیهارا که «اگر خدای نکرده اسلام در ایران سیلی بخورد بدان که اسلام در همه دنیا سیلی خواهد خورد... تکلیف بسیار بزرگتر که از همه تکالیف بالاتر است حفظ اسلام در ایران است که به وحدت شماهاست»
یادداشت_روز_احمد_ملاشاهی
ارسال نظرات
آخرین اخبار