فرمانده سپاه ناحیه بجستان گفت: امروز اگر ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می‌برد شکی نیست که یکی از عوامل آن حضور نیرو‌های مسلح در منطقه است.
کد خبر: ۹۰۴۷۷۷۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ صبح امروز جلسه هم اندیشی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان و ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بجستان برگزار شد.

در این نشست مشترک که به دعوت از ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد، سرهنگ پاسدار جنیدی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: اهمیت نیرو‌های نظامی و انتظامی به عنوان یک رکن اساسی بر کسی پوشیده نیست.
 
وی ادامه داد: امروز اگر ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می‌برد شکی نیست که یکی از عوامل آن حضور نیرو‌های مسلح در منطقه است.
 
جنیدی در ادامه افزود: امروز در یک پیچ تاریخی حساس قرار داریم که این پیچ تاریخی از سال ۵۷ شروع شده است و تا به امروز هم در آن قرار داریم. از ابتدای انقلاب تاکنون حتی یک لحظه هم  تهدیدات  دشمن فروکش نکرده است. دشمن می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط و به زانو درآورد که تا این لحظه به توفیق الهی موفق به این کار نشده اند و نخواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها