امام جمعه تربت حیدریه در جمع فرهنگیان این شهرستان:

مسئولان روحیه مبارزه با فساد را در خود تقویت کنند

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه مظهر عدالت اجتماعی مبارزه با فساد است، گفت: مسئولان این روحیه را در خود تقویت کنند.
کد خبر: ۹۰۴۷۷۹۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در جمع فرهنگیان شهرستان تربت حیدریه اظهار داشت: با فعالیت جهادگونه و وحدت کلمه باید آستین فکر و تدبیر را بالا بزنیم و برای رفع مشکلات کشور تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی مردم و مسوولان باید به اقتضای جنگ اقتصادی خود را آماده کنند به گونه‌ای که در مسوولان و کارگزاران نظام روحیه خودباوری، تلاش، مجاهدت و در بین مردم آگاهی و وحدت و همدلی نیز موج بزند.

خطیب جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه مردم مطالبات به حقی دارند و باید به آن رسیدگی شود، افزود: ما هم به برخی روش‌ها و مسایل انتقاد و اعتراض داریم، اما نباید اجازه موج سواری دشمن بر این مطالبات و اعتراضات را بدهیم.

عصمتی مظهر عدالت اجتماعی را مبارزه با فساد عنوان کرد و افزود: این مهم نیازمند ملزوماتی است که مهمترین آن وجود کارگزارانی در قوای کشور اعم از مجریه، مقننه و قضائیه که بتوانند روحیه مبارزه با فساد را در خود نهادینه و بعد با آن مبارزه کند.

وی درپایان تغییر در تیم اقتصادی دولت را یکی از مهمترین مطالبات مردمی عنوان کرد و افزود: دولت باید با انتخاب افراد متخصص و متعهد و با برنامه در تیم اقتصادی خود که روحیه انقلابی و جهادی دارند بتوانند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها