خبرهای داغ:
مدیر امور آب و فاضلاب شهری نهاوند از آغاز عملیات اجرای بخشی از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر نهاوند توسط امور آب و فاضلاب نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۳۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

آغاز عملیات اجرای بخشی از شبکه جمع‎آوری فاضلاب شهر نهاوندمرتضی شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: عملیات احداث شبکه جمع آوری فاضلاب منطقه کوی سرباز، خیابان معلم و خیابان خاقانی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه شامل هزینه اجرا، خرید لوله و اتصالات و پرداخت خسارت حفاری از محل اعتبارات جاری و عمرانی امور آبفای نهاوند است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری نهاوند تصریح کرد: با توجه به معضلات دفع فاضلاب خانگی در مناطق مذکور و تخلیه فاضلاب خانگی مشترکین از طریق کانال سنتی به درون مسیل با پیگیری‌های صورت گرفته توسط نماینده و فرماندار شهرستان و پیگیری‌های این امور برای تأمین لوله و‌ اتصالات و عقد قرارداد با پیمانکار اجرای شبکه جمع‌آوری مناطق قید شده در قالب دو پیمان جاری و عمرانی جهت توسعه ۴ هزار و ۵۰۰ شبکه با اقطار ۲۵۰ و ۳۱۵ میلیمتر و ‌نصب بیش از ۴۰۰ فقره انشعاب فاضلاب آغاز شده که پیمان جاری با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

وی گفت: در سال جاری پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح شهر نهاوند در قالب چهار پیمان عمرانی و جاری اجرا شود که در نتیجه بیش از یک هزار و۵۰۰ مشترک تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار می‌گیرد.

شریفی عنوان کرد: در حال حاضر دو پیمان در مناطق کوی سرباز و فرمانداری فعال بوده و دو پیمان دیگر در حال برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است.

وی خاطرنشان کرد: از مشترکین مناطقی که در حال توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب است تقاضا می‌شود در اسرع وقت نسبت به خرید انشعاب فاضلاب خود اقدام کنند تا این امور بتواند قبل از شروع فصل سرما نسبت به نصب انشعابات اقدام کند تا مدت زمان لازم برای ترمیم نوار حفاری توسط شهرداری نهاوند فراهم‌ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات